“Veldig bra mat og trivelig sted”
Anmeldelse av Vossevangen Bodega

Vossevangen Bodega
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat og gode porsjoner. Vi hadde indrefilet, burritos og tacobufe, alt var smakfullt og godt tilberedt! Betjeningen var veldig hyggelige og serviceinnstilt. Den ene beklaget seg for at hun var helt ny i jobben, men det var ikke nødvendig, gjorde en kjempejobb!

2  Takk, OBerg_no

Anmeldt 31. juli 2020

Tar lang tid å bestille mat, kjøkkenet klarte ikke å håndtere mat bestillingene. Barna spiste Tacobuffet og vi betale og gikk når de var ferdig å spise, uten at vi hadde fått bestilt mat.

Takk, KjerstinF_13
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Supert måltid vi fikk servert. Blir nok et besøk til på denne restauranten. Fikk
maten veldig raskt og dei ansatte var veldig imøtekommende. Anbefaler alle å ta turen innom.

Takk, 909ivarp
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk bord iløpet av kort tid, selv om restauranten virket full!

Mye forskjellig og spennende mat på menyen, de tilbyr også taco buffe, dær du kan spise så mye du orker eller så anbefaler jeg Kylling Nachos(se bilde) :D

Veldig hyggelige servitører!

Vanlige norske priser, store porsjoner
Anbefales :)

Takk, TheNorwegianGirl
Anmeldt 29. juli 2020

Maten var god og servicen like så. Kan anbefales.
Både middagen og desserten falt i smak hos alle.

2  Takk, svaHaugesund

Reisende som så på Vossevangen Bodega, så også på

Har du vært i Vossevangen Bodega? Del dine erfaringer!