“Grei mat med god service.”
Anmeldelse av Vossevangen Bodega

Vossevangen Bodega
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Texmex sted som har enkel og god mat.
De satser tydeligvis på tacobuffet.
Vi spiste a la carte. Grei mat litt underkrydret. Godt øl fra Voss bryggeri.
Veldig hyggelig og blid service som løfter karakteren fra tre til fire.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 944vidars

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger tett ved jernbanestasjonen. Ok og smakfull meksikansk mat med tilpasning fra Voss. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, kih61
Anmeldt 1. august 2020

Ok mat, god service, hyggelige kelnere. Fin beliggenhet og stort pluss for at en kan sitte ute og spise.

Takk, vakrevestland
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat og gode porsjoner. Vi hadde indrefilet, burritos og tacobufe, alt var smakfullt og godt tilberedt! Betjeningen var veldig hyggelige og serviceinnstilt. Den ene beklaget seg for at hun var helt ny i jobben, men det var ikke nødvendig, gjorde en kjempejobb!

2  Takk, OBerg_no
Anmeldt 31. juli 2020

Tar lang tid å bestille mat, kjøkkenet klarte ikke å håndtere mat bestillingene. Barna spiste Tacobuffet og vi betale og gikk når de var ferdig å spise, uten at vi hadde fått bestilt mat.

Takk, KjerstinF_13

Reisende som så på Vossevangen Bodega, så også på

Har du vært i Vossevangen Bodega? Del dine erfaringer!