“God mat på voss”

Vossevangen Bodega
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Har vore her og ete nokon gonger no og er godt fornøgd med maten kvar gong,sist gong bestilte eg biffsnadder med gratinerte poteter,og det smakte veldig godt,koselig å sitte både inne og ute,toalettene her er veldig bra(reine og flotte) samt hyggelig betjening
Kan absolutt anbefales

1  Takk, 36torb

Anmeldt 21. november 2020 via mobile enheter

Dette er stedet for deg som kjenner at du må ut, uansett pris. Maten er middelmådig. Kelner kan ikke noe om drikkevarene, etter mine spørsmål. Egentlig er stedets styrke at de tar seg betalt for middelmådig kvalitet. Og kaster deg ut klokken 21 ettersom det kjente man riktig denne kvelden.

Spis heller hjemme. På alle måter langt bedre.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, 1966vsa
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet etter en lang tur i fjellet. Vi var sultne og klare for mat. Bestilte nachos og fikk en stor og god porsjon - ble veldig mette og fornøyde. Ca. 500,- for to nachos og to cola. Et ekstra pluss var den gode servicen fra servitørene :) Kommer gjerne igjen!

Takk, 332kajaz
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Texmex sted som har enkel og god mat.
De satser tydeligvis på tacobuffet.
Vi spiste a la carte. Grei mat litt underkrydret. Godt øl fra Voss bryggeri.
Veldig hyggelig og blid service som løfter karakteren fra tre til fire.

2  Takk, 944vidars
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger tett ved jernbanestasjonen. Ok og smakfull meksikansk mat med tilpasning fra Voss. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Anbefales.

1  Takk, kih61

Reisende som så på Vossevangen Bodega, så også på

Har du vært i Vossevangen Bodega? Del dine erfaringer!