“For enkle råvarer”

Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Uteservering
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 15. juli 2020

Nachos med biff er nesten alltid en suksess, men MG laget denne retten litt for enkel. Vi fikk nachoschips i en skål, med en del biffbiter oppi, og masse ost på toppen. På siden var det tre små plastbeger med ferdiglaget tilbehør. Pluss for hyggelig betjening og fin utsikt.

1  Takk, Jarle T

Anmeldt 3. juli 2020

Vi var en vennegjeng som var på MG og nøt god mat en helg i juni. Flott beliggenhet, deilig mat og en herlig atmosfære. Vi storkoste oss.

Takk, 535linem
Anmeldt 8. juni 2018

Dårlig mat. Bestilte nachos med tilbehør, fikk en skål med ost og noen biffbiter, resten var bare nachos, Det hele ble veldig tørt,
På tallerken var det tre dressinger, men det hjalp ikke å få det over. Dette var ikke verd pengene og kommer ikke tibake

Dato for besøk: juni 2018
Takk, AogE
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Vi bestilte focaccia med spekeskinke og pasta carbonara. Begge rettene tok oss rett tilbake til Italia, og tilfredsstilte smaksløkene til de grader! Fantastisk mat og vin. Super service! Anbefales:)

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, vicyc2016
Anmeldt 29. oktober 2017

Etter nyåpning har restauranten i tillegg til ein fantastisk beliggenhet fått ein meny som er svært god og variert, og ein italiensk kokk som lagar den beste maten ein kan finna utanfor hans heimland. Uten tvil; excellent!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Helge33

Reisende som så på MG Restaurant-Pub, så også på

Har du vært i MG Restaurant-Pub? Del dine erfaringer!