“Styr unna, får verken mat eller drikke”
Anmeldelse av MG Restaurant-Pub - STENGT

MG Restaurant-Pub
Kjøkken: Bar
Anmeldt 1. august 2020

Var innom 2 ganger i løpet av uken. Fikk ikke bestilt verken vått eller tørt noen av gangene. Første dagen gikk vi inn i lokalet og fikk beskjed om å finne bord så kom de og tok bestilling. Etter å ha ventet 30 minutt og eneste som hadde skjedd i løpet av denne halvtimen var at en av personalet kom å stiftet nummerlappe på bordet, vi gikk. For å gi plassen en sjangse til møtte vi opp igjen 2 dager senere, fant oss et bord og ventet. Etter å ha ventet 25 minutt uten å få bestilt noe som helst gikk vi videre. Det var ikke mye folk noen av dagene og hva betjeningen gjorde på er et stort mysterie,,, kom og tok bestilling gjorde de iallefall ikke.

Takk, vakrevestland

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha ventet i 15min uten at noen servitør kom bort til oss ( korona tiltak at man ikke kan bestille v kasse ) på en halvfull besetning valgte vi å dra uten noe kjøp. Var her forleden dag også da måtte vi også vente lenge før noen fikk med seg at vi satt der...

Takk, K8017AIalexanderm
Anmeldt 20. juli 2020

Ikke noe særlig smakfullt. Helt enkel mat. Det beste er nok IS baren. Den har alt og kan by på både stort å smått.

Takk, elisabeththunstrom
Anmeldt 15. juli 2020

Nachos med biff er nesten alltid en suksess, men MG laget denne retten litt for enkel. Vi fikk nachoschips i en skål, med en del biffbiter oppi, og masse ost på toppen. På siden var det tre små plastbeger med ferdiglaget tilbehør. Pluss for hyggelig betjening og fin utsikt.

1  Takk, Jarle T
Anmeldt 3. juli 2020

Vi var en vennegjeng som var på MG og nøt god mat en helg i juni. Flott beliggenhet, deilig mat og en herlig atmosfære. Vi storkoste oss.

Takk, 535linem

Reisende som så på MG Restaurant-Pub, så også på