“Kjekk plass for alle. ”
Anmeldelse av Ringheim Kafe

Ringheim Kafe
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var fire voksne med to barn, og dette stede var en positiv opplevelse. God mat og hyggelig lekekrok til de minste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, RosslandR

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise og stoppet her for middag. Spiste husmannskost (lammesteik og elgkarbonader) og det smakte bra.
Ble positivt overrasket over lekekrok i hjørnet. Helt perfekt med litt leker og boltreplass for barna.

Takk, Solk
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

God salat, godt brød, vennlig betjening og rask service. Hva mer kan man forvente av en god, gammeldags kafeteria?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 403hannes
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Var her med to venninner.
De bestilte chiabattaen med kylling og jeg kyllingsalaten.
Alt smakte kjempe godt og brødet til kyllingsalaten var kjempe godt.
Maten kom raskt på bordet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Silje281
Anmeldt 16. oktober 2017

Spiste elgkaker en tirsdag. Velsmakende og med god saus. Pluss for nykokte grønnsaker som ikke var ihjelkokt.
Ok pris og kaffe på kjøpet.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, jan5272

Reisende som så på Ringheim Kafe, så også på

Har du vært i Ringheim Kafe? Del dine erfaringer!