“Positivt overrasket over smaken”
Anmeldelse av Ringheim Kafe

Ringheim Kafe
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 2. august 2021

Valgte dette stedet som første og beste etter lang biltur. Det er ikke et spesielt koselig sted, og prisene var for høye for den enkle maten man fikk. MEN..vi ble svært POSITIVT overrasket over smaksopplevelsen. Anbefaler å sitte ute om det er fint vær.

Takk, andreassalbu

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Maten er god. Både lunsj og middag.
Har spist her fleire gonger, mest lunsj.
Ciabatta med kylling og karri spiser eg mest der

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Expedition817363
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Bestilte biffsnadder og fikk den servert på en annen måte en vanlig med potet, krysser og en spesiell saus, litt skeptisk begynner jeg å spise... og jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet! Beste biffsnadderen jeg har spist noen gang!
De jeg var med var også godt fornøyd med maten dem bestilte, ett trygt og godt valg!

Dato for besøk: april 2019
Takk, ransaen
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig og barnevennlig sted med veldig god mat!
Koselig lekerom og rikholdig meny. Deilige hjemmelagde kaker og is til dessert.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, RoesslandL
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var fire voksne med to barn, og dette stede var en positiv opplevelse. God mat og hyggelig lekekrok til de minste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, RosslandR

Reisende som så på Ringheim Kafe, så også på

Har du vært i Ringheim Kafe? Del dine erfaringer!