Anmeldt 23. juni 2019

Dette er en ryddig, ren og velholdt campingplass. Rent og pent på sanitær og et kjempeflott kjøkken til bruk for plassens gjester. Trivelig pub med hyggelig og imøtekommende vertskap. Her er det flotte turmuligheter både sommer og vinter. Fisking i elva i nydelige omgivelser. Mange faste plasser og over alt er det ryddig og fint. Her treffer man masse hyggelig mennesker - Ta turen - det anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, ToneE94
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Var innom campingen på vår reise igjennom Norge. En veldig fin camping for fastboende som lover flere aktiviteter på campingen. Vi var der andre uken i august og traff på en ubetjent resepsjon og etter litt om og men finner vi huset som de som driver campingen bor i. Da får vi sjekket inn uten problemer. De har en kjempefin lekeplass og fiskedammen var kjempegøy for vår jente på 5 år. Servicehuset var kjempe rent og alt fungerte, men det hadde gjort seg med en oppfriskning. Alt i alt fint, men føler at de prioriterer fastboende fremfor korttidsgjester.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, 465torh
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Vi brukte to uker av ferien her. Utmerket beliggenhet for dagsturer. Vi har vært på Gol og ridd, og mange andre steder. Fiske i sjøen er fantastisk! For barna dette stedet er virkelig flott. Vi kommer tilbake neste sommer.
Flott for familier

Takk, SHelen8
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 20. juli 2014

Tisleidalen i seg selv er et fantastisk sted og utad er Bjørkeatølen en fin og ryddig campingplass. Dette blir allikevel i skyggen pga høylytt bråk til sent på kveld og ingen resepsjon hvor det var mulig å klage på dette da den var stengt. Det står tydelig at det skal være rolig på plassen klokken 23.00, Men 01.00 var det fortsatt uro. Ingen styrer som førte kontroll over situasjonen på plassen. Stedet einer seg derfor dårlig til barnefamilier som ønsker at barna skal få sove før langt på natt. Felles toalettene var også møkkete og ble ikke gjort rent før ettermiddag dagen etter en felles fest for plassen. Vil derfor dessverre ikke anbefale plassen til andre. Spesielt ikke om du reiser med barn. Kort og godt en dårlig opplevelse. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2014
8  Takk, OleReiseglad