“Dyrere og dårligere enn for 4 år siden.”
Anmeldelse av Villa Kaliopa

Villa Kaliopa
Vurdert som nr. 21 av 35 Restauranter i Vis
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3 uker siden

Beliggenheten er flott og det blir en magisk stemning på kvelden. Grei mat, men ikke noe mer. Arrogant kelner som pratet og pratet, uten å høre på hva vi spurte om. Veldig negativt at de ikke opplyser om cash som eneste betalingsmulighet først når regningen skal betales. Vi går nok ikke hit neste gang vi skal besøke Vis.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 482metteh

Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt restauranten noen år og hatt det hyggelig i fine omgivelser. Omgivelsene er fortsatt fine, men mat og service har tapt seg. Hektisk stemning, veldig tregt å få ekstra grønnsaker og drikke. God suppe, ordinær fisk til stiv pris

Dato for besøk: juni 2019
Takk, I8160MLthomasm
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Maten ble anbefalt av servitør og var fantastisk god og flott servert, dette ble en flott matopplevelse for oss, takker for en flott opplevelse.

Takk, Jan R
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Vil bare anbefale denne resturant på grunn av en ting, -hagen! Bordene er vakkert og Romantisk plassert i en hage med store palmer. Dessverre er det også det eneste denne resturanten har å skilte med. Det er relativt dyrt og en får ikke mer enn hva en akkurat kan forvente av betjeningen. Valgte fisk på øverste hylle og den var like middelmådig som resten av tilbehøret. Spis heller en pizza på resturanten du passerer på vei til VK.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, Jornreiser
Anmeldt 4. september 2016

Restauranten ligger i den gamle botaniske hagen på VIs. Den er romantisk, langt mellom bordene, så man følelsen av å være alene. God service og en nydelig hummer. De har den mest fantastiske rekesuppen jeg noen gang har smakt - bare den er verdt en tur tilbake! Hvorfor vi ikke gir restauranten full skår er at etter et hyggelig måltid skulle vi betale - de tok ikke kort og det var det ingen opplysninger om hverken utenfor restauranten eller på menyen. Litt surt å gå til en mini-bank og la kona sitte igjen som "pant". Fikser de opp i dette får de full skår neste gang!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Victor R

Reisende som så på Villa Kaliopa, så også på

Island of Vis, Split-Dalmatia County

Vis, Island of Vis

Vis, Island of Vis

Har du vært i Villa Kaliopa? Del dine erfaringer!