“God mat”

Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Flateby
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 27. august 2020

Hyggelig betjening og bra service.
Kebaben er smaker helt greit, og man får
ganske mye mat for en ok pris.
Pizza er også generelt ganske bra
med mye råvarer på og smakfulle.

Takk, brainraider

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Ali Kebab har bred meny av pizza med lokal tilpasning etter tilbakemelding fra kunder. Har også kebab og annen mat. Leveres raskt og med god kvalitet. Veldig hyggelige og høflige folk som jobber der.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, egilmrl
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

De er super hyggelige på denne plassen. Bra service og veldig god mat. Foreslår flateby spesial med tynn bunn:-)

Dato for besøk: august 2018
Takk, Franzogmille
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Jeg har smakt bedre for å være ærlig. Maten kan være litt tør iblant, men det kan jeg tåle. Servicen er bra.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Direkte S
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Anbefales. Bra mat- take away. Trivelig personell. De kjører hjem pizza. Kebaben er kjempegod og kebab rullen en hit.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, michaelmL8204NM

Reisende som så på Ali Kebab, så også på

Flateby, Enebakk

Har du vært i Ali Kebab? Del dine erfaringer!