“Svindel”
Anmeldelse av Brygga Isbar

Brygga Isbar
Vurdert som nr. 4 av 4 Restauranter i Brevik
Anmeldt 6. august 2021

Jeg og lille søsteren min dro for å kjøpe is. Vi legger oss til på brygga aner fred og ingen fare. Vi går på isbaren på tvers av gata som heter Oda sofies isbar før sjefen/daglig leder for brygga isbar kommer og krever 100kr for å ha lagt til på brygga hennes. Vi sier unnskyld og spør om vi kan flytte oss. Det var det ikke snakk om. Vi skulle betale 100kr. Her må jeg si at det var forferdelig kundeservice som virket mere ivrig på å ta folk for å gjør feil enn å servere is. Jeg tviler på at de har lov til å kreve penger for det, men uansett siste gang jeg handler der. Håper de går konkurs.

Mvh
Sint ungdom som bare ville ha litt is

Takk, 987simenH

Anmeldt 15. april 2019

Nydelig softis, stort menyutvalg av div.sammensatte is-måltider. Boblevaffel med soft-is, kuleis ++ Ulike prisklasser. Litt lang ventetid da mange ville smake boblevaffel, og med 1 stekejern gikk det litt i seneste laget.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Kjersti K
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Vi fant den gode kjemien med den utrolig sprudlende dama bak disken, med en gang vi kom inn døra. Har ikke ledd så mye på lenge. Raus med isen var hun også. Vi kommer garantert tilbake hit snart

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 702oveh
Anmeldt 30. juli 2017

Brevik er Diplom-is land. Men når de legger ned fabrikken så synes jeg ikke man trenger å være tro mot Diplom-is lenger.
Brygga isbar har greit utvalg, ingenting som skilte seg ut for min gane. Kom for å kjøpe softis, og det var det jeg fikk.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, haralddo
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Her er det alle typer is og kombinasjoner av is fra "shave is" til flotte iskreasjoner som banansplitt bagel med is. Dette stedet er perfekt for hele familien. Kos dere!!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 181ingerm

Reisende som så på Brygga Isbar, så også på

Har du vært i Brygga Isbar? Del dine erfaringer!