“De glemte å lage pizzaen vår! Så halve følge fikk ikke mat samtidig.. Uprofesjonelt.”
Anmeldelse av Restaurant Sjøloftet

Restaurant Sjøloftet
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brevik
Kjøkken: Grill, Sjømat
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Buffet, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Sjøloftet er så mye mer enn premium pizza fra eget bakeri. I trå med det opprinnelige konseptet sørger våre dyktige kokker for at vi kan tilby en rikholdig og fristende à la carte meny med hovedvekt på smakfulle pasta- og grillretter i tillegg til fisk og skalldyr. Med en fantastisk utsikt over Brevik havnebasseng og dyktige servitører som vertskap håper vi du vil glede deg over et besøk hos oss på Sjøloftet i Brevik! Vårt restauranthus er stadig under utvikling, og består i dag av Restaurant Sjøloftet med uteserveringene Lektern og Soldekket, Verftet Selskapsstue, Ruffen Konferanserom og Stålpressa Øl & Vinstue. Under Sjøloftet anlegg hører det også til egen gjestehavn med servicebygg, kiosk, isbar og to hotellrom.
Anmeldt 26. juli 2020

Vi var her med et vennepar og skulle spise på lekteren. Det var mye folk, og godt vær. Stemningen var god helt til bestillingen vår ble borte. Og vi ventet over 1 time ekstra på å få pizzaen vår. Dette er forskjellen på profesjonelle servitører og ikke.. Dette svarte ikke til forventningene våre, desverre.

1  Takk, OmnioReise

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, hyggelig service og fint lokale. Kommer gjerne tilbake. Vi er familien på 4 og alle ble fornøyd med maten sin.

Takk, wero85
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste and og linguine. De ble servert av en jarmerende kelner, litt ute av trening, men maten var fortreffelig.

Takk, BentF_12
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 venninner. Vi satt ute på vekteren. Spiste pizza og burger. God mat os den kom raskt. Det ble litt kaldt så vi tok desserten inne. Toppers alt sammen.

Takk, 894hannes
Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Vi var innom rett kl 1700 og fikk ett bord. Vi spiste pizza som var topp som vanlig. Desserten var utmerket. Masse folk kom da vi var ferdig. Det var jo lørdag. Personalet var høflige.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 894hannes

Reisende som så på Restaurant Sjøloftet, så også på

Har du vært i Restaurant Sjøloftet? Del dine erfaringer!