Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Flott hotell, nyeste delen knall moderne stil med store vindusflater som slipper lyset og havet inn i rommet. Svært god mat og hyggelig betjening. Havets goder til middag, nydelig fiskesuppe, breiflab og en hjemmelaget is til dessert. God vinkjeller. Vi fikk og en omvisning på øya med historien og utviklingen som er kommet med nye næringer. Lovundfjellet står majestetisk opp og skjermer bebyggelsen. Gode fergeforbindelser.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Bjørn B
Anmeldt 30. august 2018

Litt kronglete reisevei og ruteopplysning ( Boreal ). Men da vi først kom fram, fikk vi en flott mottakelse med gratis transport til og fra hotellet. Bodde som grever i superiorrom i øverste etasje med utrolig utsikt til flere kanter. Rommet moderne og bra.
Restauranten var meget bra; høy standard på maten og god service.
Hadde to flotte dager i juni der og anbefaler hotellet på det varmeste til venner og bekjente.
Mvh. Einar & Kari

Romtips: Superiorrom pga utsikten
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Kari S
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

En perle på Helgelandskysten. Sommernatt med solnedgang over Trænafjellene fra et superior rom med en utsikt ingen han utkonkurrere. Nydelig kamskjell, boknafisk og tørrfisk med rabarbrasuppe til dessert. Servitør som kunne faget inkl vinvalg. Topp service og god seng. Med tropetemperaturer var det vanskelig å sove - men det gjorde vel ingentinganbefales på det sterkeste!

1  Takk, 894lisbethf
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Melkeposjert kveite med brokkolipuré, vårløk, blåskjellsaus og estragonolje i fjæresteinene med fantastisk utsikt til Træna i solnedgang. Kan det bli bedre? Et hotell i toppklasse, ypperlig mat, svært hjelpsom og hyggelig betjening og en aldeles vidunderlig utsikt. I tillegg til flott turterreng.

Takk, Hildegunnmb
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Hvis du skal bo her, velg et rom i den nye delen - utsikten er helt fantastisk! Ellers et veldig fint hotell, med nydelig mat og god frokost. Personalet er hyggelig, og strekker seg litt ekstra for fornøyde gjester. Høy kvalitet i alle ledd.

1  Takk, MarieGullberg