Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Booket en helg på Lovund Hotell, hvor vi fikk tildelt rorbu da vi reiser med hund. Vi forberedte oss på rorbu og en enkel standard og tok med kjølebag og det vi skulle trenge på turen. Vi ble svært overrasket over den høye standarden som minnet mer om ett vanlig hotell enn en rorbu, samt at det var frokost innkludert.

Restauranten anbefales også på det sterkeste. Lokale råvarer og en kreative kokk.

Legger ved bilde av utsikten fra rorbuens altan

Takk, andreassJ3047NW
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte overnatting i rorbu da vi hadde med hund, og ble meget positivt overrasket! Mer som et nytt hotellrom vi fikk! (i rorbu da) Nydelig lite rom, med en sykt fin utsikt! Rent, pent og ryddig. Gode senger, god frokost på hotellet og hyggelig betjening. Eneste minus er at det er ganske lytt til naboene og at vanntrykket i dusjen ikke var helt topp.
Pluss for 2 kontakter ved sengen
Vi hadde med bil over til Lovund da vi hadde med hund, men ellers så er alt innen for gangavstand fra ferjeleiet!

1  Takk, klllk
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi har nettopp hatt 3 fantastiske dager på Lovund Hotel. Dette er en plass som må oppleves. Vi hadde rom med en fantastisk utsikt utover havet! Hotellet er utrolig flott, og det er rent og ryddig over alt. Hotellets resturant er også superbra, med nydelig mat. Det serveres 3 eller 5 retters middag hver dag.
Personalet er serviceinnstilt og hyggelig, med god kunnskap om mat og vin. Hotellet har en flott takterasse med spektakulær utsikt!
Lovund har også mange flotte turområder, så en tur til øya anbefales

Takk, 3109Tove
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

For en plass og for et hotell.
Vi bodde riktignok kun i en rorbu, men den var lekker med alt det du trenger.
Været var perfekt, så vi fikk oppleve dette stedet på best mulig tidspunkt.
Veldig god mat, kjempegod service og utrolig hyggelige folk.

Dette anbefales på det varmeste!

Vi skal tilbake, da kanskje uten barn.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, RoSt404
Anmeldt 21. juni 2020

Dro innom på dagstur. Her får man beskjed om at det ikke serveres is..
Halvtime senere møter vi flere gjester som har spist is der. Kjempekjipt personale.
Her må det skjerpes inn på service.
Bør forbedres.

Dato for oppholdet: juni 2020