Pål H
Asker, Norge
Anmeldelse av Lovund Hotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2020
Romtips: Velg superior da får du utsikt mot havet og midnattssol.
5,0 av 5 boblerRom
    kr 950
79.5 km fra Lovund Hotell
Se flere hoteller i Lovund
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell i havgapet, med hyggelig personale og moderne, rene og fine rom/rorbuer.

Frokost inkludert, med gode råvarer og servert av blidt personale.

Eneste minus er middagen, som var god men ikke mer. Maten fremstår noe oppskrytt sett opp mot anmeldelser/omtale. Vinpakke anbefales ikke, da den var svært høyt priset til å holde en helt middels kvalitet.

Alt i alt et fint hotell!

1  Takk, HaraldKvam
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Lovund Hotel har vært en fantastisk opplevelse. Beliggenhet, personale, renhold, service.. har bare vært topp.
Vi har hatt to ulike rom da vi bare hadde booket en natt. Det rommet hadde en fantastisk utsikt ut mot Træna. S
Neste rom manglet utsikten, men fortsatt god seng og resten var topp.
Håper å kunne komme tilbake.

Takk, Tsr1507
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Booket en helg på Lovund Hotell, hvor vi fikk tildelt rorbu da vi reiser med hund. Vi forberedte oss på rorbu og en enkel standard og tok med kjølebag og det vi skulle trenge på turen. Vi ble svært overrasket over den høye standarden som minnet mer om ett vanlig hotell enn en rorbu, samt at det var frokost innkludert.

Restauranten anbefales også på det sterkeste. Lokale råvarer og en kreative kokk.

Legger ved bilde av utsikten fra rorbuens altan

Takk, andreassJ3047NW
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte overnatting i rorbu da vi hadde med hund, og ble meget positivt overrasket! Mer som et nytt hotellrom vi fikk! (i rorbu da) Nydelig lite rom, med en sykt fin utsikt! Rent, pent og ryddig. Gode senger, god frokost på hotellet og hyggelig betjening. Eneste minus er at det er ganske lytt til naboene og at vanntrykket i dusjen ikke var helt topp.
Pluss for 2 kontakter ved sengen👏🏻
Vi hadde med bil over til Lovund da vi hadde med hund, men ellers så er alt innen for gangavstand fra ferjeleiet!

2  Takk, klllk
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi har nettopp hatt 3 fantastiske dager på Lovund Hotel. Dette er en plass som må oppleves. Vi hadde rom med en fantastisk utsikt utover havet! Hotellet er utrolig flott, og det er rent og ryddig over alt. Hotellets resturant er også superbra, med nydelig mat. Det serveres 3 eller 5 retters middag hver dag.
Personalet er serviceinnstilt og hyggelig, med god kunnskap om mat og vin. Hotellet har en flott takterasse med spektakulær utsikt!
Lovund har også mange flotte turområder, så en tur til øya anbefales😀

Takk, 3109Tove