Anmeldt 28. juli 2020

Høy kvalitet i alle ledd, vi likte det nye tilbygget svært godt. Flotte lyse rom med gjennomførte detaljer. Takterrassen et stort pluss med fantastisk utsikt mot Træna. Vi spiste en grei 3- retters med vinpakke. Vinpakken var en skuffelse - helt ordinær vin, et beskjedent glass til hver rett uten påfyll til 550 kr er overpris.

Takk, Kule_taxi
Anmeldt 24. juli 2020

Fantastisk opplevelse på absolutt alle plan!!! Usedvanlig imøtekommende, blide og service innstilt betjening- alle inkludert - ikke minst hotellsjefen! Utsøkt mat!!! Perfekt innrammet av en ubeskrivelig natur!!! Anbefales sterkt!! Linda&Roy

Takk, lindastrayh2020
Anmeldt 21. juli 2020

Dette var en opplevelse vi aldri glemmer! Vi fikk hotellets beste rom med glass fra gulv til tak og en utsikt over havet som kunne ta pusten fra en. Kunne skue Træna i det fjerne.
Restauranten var et kapittel for seg. Her serverte de en 5 retters middag med de ferskeste råvarer man kan tenke seg. Nydelig tilberedt og fantastiske smaker.
Kommer absolutt tilbake!!
Fikk dessverre ikke prøvet havgolf, men da har vi noe til gode til neste gang.

Romtips: Velg et rom som ender på 7 (det er de beste)
Takk, 962knut_
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en guttegjeng på 5 som leide rorbu for 4. Sofaen er for liten til å sove på, men vi fikk låne ekstra dyne, pute og sengetøy. Hadde egen oppblåsbar madrass med. Nice fasiliteter med squash og badstu. Ganske fancy sted egentlig.

1  Takk, tonivuc
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vår tredje tur til Lovund og Lovund Hotell. Denne gang bodde vi på den nye fløyen. Fantastisk utsikt og rom . Alltid en magisk stemning på Lovund , natur og utsikt mot Træna og en masse andre vakre øyer. Blir aldri ferdig med denne øya som er bygd fram av folket og en samfunnsorientert grunderfamilie.

2  Takk, herbjorn