Anmeldt 7. august 2020

Vårt første møte med hotellet og innsjekkingen var ikke spesielt god. Det tok laaang tid før en av mange i resepsjonen skar gjennom og vi fikk vårt rorburom.
Rorburommet med bad og eget soverom i sjøkanten var flott og hadde utsikt mot storhavet.
Middagen på kvelden var god og utsøkt.
Frokosten var også av beste kvalitet.

Takk, bjse
Anmeldt 4. august 2020

Vi var en storfamilie på 11 stykker som overnattet på dette hotellet i slutten av juli, og vi kan trygt anbefale hotellet! Fantastisk beliggenhet, moderne bygg, flotte ansatte med stor fokus på service, og fortreffelig mat. Hotellets ansatte fraktet bagasjen vår fra og til ferjeleia, slik at vi slapp å drasse på den. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, GlobeTrotting568991
Anmeldt 28. juli 2020

Høy kvalitet i alle ledd, vi likte det nye tilbygget svært godt. Flotte lyse rom med gjennomførte detaljer. Takterrassen et stort pluss med fantastisk utsikt mot Træna. Vi spiste en grei 3- retters med vinpakke. Vinpakken var en skuffelse - helt ordinær vin, et beskjedent glass til hver rett uten påfyll til 550 kr er overpris.

Takk, Kule_taxi
Anmeldt 24. juli 2020

Fantastisk opplevelse på absolutt alle plan!!! Usedvanlig imøtekommende, blide og service innstilt betjening- alle inkludert - ikke minst hotellsjefen! Utsøkt mat!!! Perfekt innrammet av en ubeskrivelig natur!!! Anbefales sterkt!! Linda&Roy

Takk, lindastrayh2020
Anmeldt 21. juli 2020

Dette var en opplevelse vi aldri glemmer! Vi fikk hotellets beste rom med glass fra gulv til tak og en utsikt over havet som kunne ta pusten fra en. Kunne skue Træna i det fjerne.
Restauranten var et kapittel for seg. Her serverte de en 5 retters middag med de ferskeste råvarer man kan tenke seg. Nydelig tilberedt og fantastiske smaker.
Kommer absolutt tilbake!!
Fikk dessverre ikke prøvet havgolf, men da har vi noe til gode til neste gang.

Romtips: Velg et rom som ender på 7 (det er de beste)
Takk, 962knut_