Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Nytt, fresht og fint hotell. Veldig god mat til voksne og barn. Hyggelig betjening og «lakseteateret» som vi fikk var artig for landkrabber fra innlandet. Hyggelige og blide ansatte. Vi hadde en fin turdag og fikk sett lundefuglene. Takk for et fint opphold på Lovund Hotell:)

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, F3956FMlindas
Anmeldt 6. juni 2021

Flott sted med god mat og flotte omgivelser .Pass på når du bestiller hotellrom at du ikke i får i den gamle delen. Ingen utsikt. Så bare rett i en vegg. Vi ble veldig skuffa.Flott område ellers på hotellet som vi kunne nyte utsikten. Dyrt og flott.

Takk, kristit550
Anmeldt 20. mai 2021

Jeg synes det er et mas å besøke hoteller og restauranter på grunn av min matintoleranse. Men her har jeg fått en av de bedre frokostene på lenge. En nydelig tallerken med god mat. Og å sitte i hotellets restaurant og skue utover sjøen gir en flott opplevelse. Anbefales.

Romtips: Nydelig beliggenhet med flotte turmuligheter fra hotellet
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 244lasseh
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk ferieuke på Lovund Hotell og Rorbuer!! Bodde i et rorburom rett ved vannkanten - et koselig rom med stue/balkong, soverom m/2 enkeltsenger, bad. TV og wifi, men ble mest nyting av fantastisk utsikt mot Træna og også Lovundfjellet. Om dagen var det måker, tjeld, gjess og hegre som måtte følges med på. Koste meg skikkelig, men det var ikke for rorbua jeg hadde kommet, men for Lundefuglene! 14. april hvert år (vel, nesten hvert år) kommer Lovunds lundefuglkoloni tilbake, etter en vinter på havet, for å hekke. Hekkesesongen er fra 14. april til august, når de voksne reiser hjem til havet igjen og lar de unge være igjen til de forstår at de også må ut å fly for å finne mat. Anyways- å se de samlet komme tilbake 14.04.21 kl. 17.30- 18:00 var helt fantastisk!!! Hotellet pleier å ha et samlet arrangement på Lundkommardagen, men pga Covid-19 gikk alle hver for seg opp til Heirsan hvor man ser de best. Å besøke de som allerede hadde slått seg litt ned i Lundeura de neste to dagene var også spesielt.

Hotellets ansatte var så hyggelige og hjelpsomme fra booking til avreise! Maten burde få et besøk av Michelin - beste fiskesuppe jeg noen gang har spist, og hvem har hørt om brunost-is? Ikke jeg før jeg fikk det servert - fritert brunost-is var namnamnam. Godt all den gode maten ble kombinert med litt gåing...

Hotellet ligger fantastisk til, rett under Lovundfjellet og med utsikt til Træna (også en øy jeg anbefaler å ta en tur til). Ca. 40 min å gå til Heirsan kanskje, om du ikke er som meg som stopper og tar maaaange bilder (og er i dårlig form...). Turen til Lundeura er ikke like lang eller anstrengende (igjen, tar lenger tid om kondisen ikke er på topp, og/eller det blir mange bildestopp), og det er en flott trapp ,som er ganske ny, halve veien opp som hjelper mye. Lundefuglene er mest aktive mellom kl. 19 og kl. 23, så jeg anbefaler å ta en tidlig middag og så ta turen opp.

Hotellet ligger i gangavstand fra kaia, men hvis du ønsker henter de deg ved ankomst.
Lovund Hotell er et flott sted å bo, men det er de ansatte som gjør oppholdet fantastisk! Book ditt opphold nå, du vil ikke angre!

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Duranja
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Spennende Hotel med nydelig utsikt fra rommene, vi hadde rom i ny avdeling med panorama utsikt utover sjøen. God mat og veldig hyggelig personale. Absolutt verdt et besøk.
Gikk opp på Lovundfjellet( bilde) bratt og utfordrende tur, vi brukte ca.4 timer opp og ned.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, haraldrune_