Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i et rorburom med egen terrasse og fantastisk utsikt helt ned i fjæra. Litt små rom- men det gikk greit. Gikk tur opp til grillhytta i Sørmarka. Blåste godt- så det var godt å søke ly. Koste oss med matpakke og kaffe. Mulighet for å slå fiskematgolfball ned i merden under- men blåste litt for mye. Kan kjøpes i resepsjonen. På kvelden koste vi oss med en 5- retters med vinmeny. Smakte fortreffelig! Sov godt og tok morgenbad morgenen etter på den flotte stranda rett ved.
Anbefales på det sterkeste!!

Romtips: Besøk den lokale puben Bad på stranda
Takk, Camper48294921769
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Bodde i rorburom. Litt trangt, men helt OK.
Utmerket utsikt mot havet og midnattsola fra verandaen. Fint med glassrekkverk!
Ingen skjerming mot naboen, men det var av mindre betydning.
Vi var i tillegg ekstremt heldige med været, så dette ble en opplevelse.
Veldig godt fornøyd!

Romtips: Vi hadde med bil, men det er enklere å ta hurtigbåt.
Takk, 336arvidh
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har en bakside. Her finnes de verste hotellrommene vi har sett på 40 år. Ingen utsikt. Ingen ventilasjon. Ingen garderobeskap. Sprukket toalett. Udelikat dusj …. . Vi kjøpte en ukes tur med Escape Travel i god tid og betalte full pris. Nå tilbringer vi 3 døgn i en dump. Vær obs !

Takk, Pål Arve S
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service, rommene er delikat innredet og nydelig beliggenhet. Utsikten må oppleves! Maten er helt utrolig god! Øya er super for både fottur og aktivitet på vannet. De fastboende er så hyggelige og hjelpsomme! Dette stedet er en skikkelig skatt å oppdage!

Romtips: Reserver rom tidlig!
Reisetype: Reiste alene
Takk, 464katarinab
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Nytt, fresht og fint hotell. Veldig god mat til voksne og barn. Hyggelig betjening og «lakseteateret» som vi fikk var artig for landkrabber fra innlandet. Hyggelige og blide ansatte. Vi hadde en fin turdag og fikk sett lundefuglene. Takk for et fint opphold på Lovund Hotell:)

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, F3956FMlindas