“Nydelig mat, drikke og service!”
Anmeldelse av Lovund Hotell Restaurant

Lovund Hotell Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Lovund
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her på andre året, i år bord for 2 og 5 retters meny med vinpakke. Hadde en fin opplevelse her i fjor sommer, men denne gang var det om mulig hakket bedre, ikke minst grunnet god og kunnskapsrik service fra hyggelig betjening. Herlige varianter av norske klassikere som sei, vafler, brunost og svele, med rabarbra i omtrent hver eneste rett, men også deilig ceviche med selvdyrket koriander. Vi kommer tilbake!

Takk, hannebert

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en femretters middag med vinpakke. En fantastisk opplevelse.
Maten var bare uforglemmelig. ( lammet kunne dog hatt 3-4 grader lavere temperatur etter steking, men det er en liten bagatell totalen)
Komposisjonen av menyen, fremdrift( vi fikk den tiden vi hadde behov for til hver rett, de registrerte perfekt når set passet å gå videre )
Vinene passet perfekt.
Anbefales på det sterkeste

Takk, Tsr1507
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte bord for 2 en søndagskveld, og det var bra med folk den kvelden. Enkel meny med valget mellom 3 retters, 5 retters, fiskerett eller kjøttrett. Vi tok 3 retters som absolutt falt i smak, nydelig! Hyggelig betjening passet på oss hele oppholdet, og det var ingenting å utsette på det. En helt fantastisk utsikt i restauranten!

2  Takk, klllk
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Besøkte Lovund Hotel og restaurant i Pinsen i år. Været ble fantastisk. Hadde med en liten hund og leide rorbu.
Spiste tre retters meny tre kvelder. Helt fantastisk tilbredt fisk og helt OK pris. Kjempeflinke servitører og veldig hyggelige.
Vi lengter tilbake allerede.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, dagfinnn
Anmeldt 14. august 2019

Samtykker med de som forteller om god mat, fantastisk utsikt og hyggelig betjening. Det var en vennlighet blant alle ansatte som vi traff på, som må erfares. Servise var god og maten var nydelig. De ansatte i restauranten hadde også gode anbefalinger på viner. Det var rett og slett litt leit å reise. Skulle gjerne hatt en dag eller to til.
Var også oppe i fjellene for å se lundefuglene komme inn for å mate avkommet. Dette er et sted jeg gjerne reiser tilbake til.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, D7461OQheidis

Reisende som så på Lovund Hotell Restaurant, så også på

Har du vært i Lovund Hotell Restaurant? Del dine erfaringer!