Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi leide en stor hytte her i 4 netter. Hytta var fin med gode senger og fullt utstyrt kjøkken. Det som virkelig gjør denne plassen unik er måten den er bygd inn i naturen. Området den ligger i er unikt med utsyn til 2 isbreer og en stor foss. For ikke å glemme elven som renner gjennom selve campingplassen. Dette er plassen for både de med bobil og telt som ikke vil bo tett inntil naboen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tvilern
Melkevoll B, Manager på Melkevoll Bretun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2018

Thank you, truly appreciate your feedback!

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

En fantastisk camping. Mange naturlige plasser. Fint og rent sænitær. Mulighet for badstu. Stille og rolig. Flere turmuligheter i området . Fin tur til Briksdalsbreen. Fantastisk og sitte og se på fjellene med breer,høre fossene. Bilveien frem til campingen er også naturskjønn. Anbefales på det varmeste. Bør oppleves

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 987hildej
Melkevoll B, Manager på Melkevoll Bretun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2018

Tusen takk Hilde! :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. juli 2018

Vi overnattet 2 netter på en av de mindre hyttene. Hytten hadde alt vi trengte. Veldig fint bad, greit rengjort, enkelt å parkere og en koselig terrasse hvor vi kunne sitte ute og nyte de fine omgivelsene. Litt varmt inne på hytta om natten, men det var også spesielt varmt de dagene vi var på besøk. Kort vei å gå fra hytta til starten på turen opp til Briksdalsbreen. Det var god service i resepsjonen. Raskt og enkelt å sjekke både inn og ut. Flere fine steder å gå tur i kort nærhet. Vi er veldig fornøyde med vårt opphold her.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Betalb
Melkevoll B, Manager på Melkevoll Bretun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Takk for fin tilbakemelding for ditt opphold på Melkevoll Bretun!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. september 2015

Parkerte her for en natt med bobil - og plassen er utmerket! Flere ulike "områder" man kan stå på, slik ta man ikke trenger parkere som sild i tønne. Servicehuset er ikke anno 2015, men det fungerer helt greit. Myntinnkast på dusjene er dessverre alt for vanlig i Norge, så også her.
Mange parkerer nok for å ta turen til Briksdalsbreen, og således finner du ikke noe bedre. Noen få minutters gange opp til stien til breen.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, FrodeEyolf
Anmeldt 1. august 2014

Her har de laget en glimrende campingplass i en ur av enorme steiner. Hvert område har plass til 1-2 biler/telt. Det kunne ikke ha vært gjort bedre. Her er du omkranset av det beste i norsk natur. Fosser, breer, stupbratte fjellsider og store steiner. Og du har ditt lille område i stedet for å ligge utpå ei stor, åpen slette.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, BjornarSPedersen