“Facinerende”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Mall of America har alt du kan tenke deg å handle. Senteret er enormt, og man rekker ikke gjennom hele på en dag, men det trenger man ikke heller. I tillegg til at det er et kjøpesenter har det mye morsomt for unger osv. Definitivt verdt et besøk om man er i området.

Takk, agstromnes

Anmeldt 17. mai 2016

Vi har vært der flere ganger. Mall of America er helt utrolig. Det påstås å være verdens største. Men det er det jo mange sentere i USA som kaller seg. Gedigent er det i hvert fall.

Eller hva skal man si til stort tivoli i midten med innedørs berg- og dal-baner og mye annet? Eller akvarium i kjelleren? Her får man barepass mens de voksne handler.

Hvor mange butikker det er der aner jeg ikke. Men det må være mange hundre. Det virker som alt er representert der. Restauranter er det også. Kort sagt: Mall of America har alt!

Det er godt med parkering utenfor.

Mall of America er mye mer enn et shoppingsenter. Det er en opplevelse. Bare en advarsel: Senteret er så stort at det, til tross for at det er ganske oversiktelig bygget, mulig å gå seg vill i. Så pass på retninger og hvor man er.

Takk, GourmetPAF
Anmeldt 29. mai 2015 via mobile enheter

Sett av eller flere dager om du skal inn her. Her får du absolutt alt. Mat, klær rutsjebane, det er ikke den ting du ikke kan få kjøpt her. Moro å være på besøk en dag, ta på deg gode sko, det er store avstander.

Takk, Mitsumi00
Anmeldt 16. oktober 2012

Vi var der bare en kveld, med for og se og oppleve alt må det dager til.Det du ikke får her har du ikke bruk for.

Takk, mcturist
Les flere anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2012

.....men kjedelig for en som blir kvalm av å kjøre karusellen. Uansett, min svigerfamilie og jeg besøkte fornøyelsesparken Nickelodeon for barna sin skyld, og de hadde en fantastisk dag. Jeg fant meg en sitteplass og var møtepunktet for all.

Det lønte seg helt klart for oss å kjøpe billetter slik at barn og ungdom kunne kjøre karusellen så mye de ønsket.

Det ble tid til litt shopping, men for en nordmann blir det litt for overveldende med alle butikkene og barna som skulle inn i ulike butikker.

Takk, mother-of-love

Reisende som så på Mall of America, så også på

Har du vært i Mall of America? Del dine erfaringer!