“Besøk utstillingen og styr unna maten”
Anmeldelse av Landnota bar & spiseri

Landnota bar & spiseri
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Råkvåg
Anmeldt 23. juli 2020

Galleri, butikk og spisested. Lokaler med atmosfære men maten var bedrøvelig. Oljen fløt i fiskesuppe mellom salatblader og kål. Spor av fisk. Fiskeburger anbefales heller kjøpt hos Cirkel C.

Takk, 72larst

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte spekefjøl og austmanns "tre gamle damer". Beste spekematen jeg har smakt med en god øl. Kanelsnurr og kaffe til dessert skal definitivt innom neste gang jeg er i Råkvåg. Anbefales på det sterkeste. Gourmet i norgestoppen!

Takk, arilg
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi var på båttur med mål om middag i Råkvågen. Kom tilfeldigvis over denne plassen på vår sightseeing mellom historie bryggerekka inne idylliske Råkvåg. Her var det både kunst galleri og museum. Maten var god og vi fikk veldig god servise.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, andr_w450
Anmeldt 14. juli 2019

Hyggelig atmosfære, men en av signaturrettene for et slikt sted bør være fiskesuppen. Den smakte ingenting og sett i lys av prisnivå, tilgang på gode råvarer må restauranten skjerpe seg. Den ble sendt ut og byttet ut med rekesmørbrød som var av en helt annen kvalitet. Gratinert krabbe til forrett smakte svært godt. Mulig at kokken hadde en dårlig dag og hadde ingen forståelse på at vi påpekte mangelen på suppen.
Resten av betjeningen hyggelig og imøtekommende. Mulig at kokken burde holdt seg til grytene og ikke kommunisere med gjestene direkte.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Morten N
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Maten har en Nydelig BBQ saus, det er god stemning og industrielt og kult interiør:) Abefales på det sterkeste:)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Aksel H

Har du vært i Landnota bar & spiseri? Del dine erfaringer!