“Good food and full house! ”
Anmeldelse av Brick & Bourbon

Brick & Bourbon
Få mat levert
Vurdert som nr. 9 av 164 Restauranter i Maple Grove
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hit i full familie, tre voksne og to barn. Det var fullstendig smekkfullt hus, og vi måtte vente i 30 minutter på tross av at vi hadde bestilt bord.

Når vi først fikk satt oss, var personalet vennligheten selv, og serveringen var virkelig effektiv.

Tre-retters middag med en rekke retter som vi delte alle sammen i hver omgang var en skikkelig god og hyggelig løsning. Alle fikk testet ut en rekke retter fra menyen. Selv barna var svært godt fornøyd.

Dette bar et meget hyggelig restaurantbekjenskap i Minnesota-området, og vi kommer gjerne igjen.

Takk, danerikd

Dato for besøk: februar 2024
Anmeldt 31. desember 2023

Dato for besøk: oktober 2023

Reisende som så på Brick & Bourbon, så også på

Har du vært i Brick & Bourbon? Del dine erfaringer!