Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Sjarmerende og flott beliggenhet. Rommet vårt hadde sin sjarm og virket autentisk. Flotte stier rundt området hvor man kunne velge å gå lange eller korte turer. Fjellstua lå ved vannet hvor man kunne ha en fin piknik. Frokosten var tilfredsstillende.

Takk til ansatte for at de var veldig vennlige og hjelpsomme mot oss.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Adrian1476
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi var på vei fra Røros, og skulleha en overnatting på vei
til Oslo.
Ble underveis anbefalt Strand Fjellstue i Espedalen.
Ankomen sen ettermiddag, de hadde rom ledig, - kjempekoselig rom, med nydelig sengetøy, og utsikt til Espedalsvannet. De disket opp med nydelig middag, for oss to,
og pratet hyggelig til og fra under måltidet.
Frokosten hadde også noe for enhver smak, - inklusiv nystekt
brød rett fra ovnen.
Stedet er under rehabilitering- mye er gjort, og noe gjenstår.
De har også en gårdsbutikk, med lokalproduserte produkter.
Det var et meget positivt bekjentskap, både stedet i seg selv,
og et meget trivelig værtskap.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, torp4
Anmeldt 3. januar 2018

Four Nights, in the great atmosphere of Strand Fjellstue, Espedalen, made Our New year stay very special. Comfy, beautifully designed rooms each With its own style, local, rustic Food and great skiing opertuneties!

Vi hadde et spesielt fint opphold i romjula på Strand Fjellstue, Espedalen. Først fikk vi en omvisning på huset, som er nylig renovert og overtatt av et herlig par som setter atmosfære, mat og hygge i høysete. Deretter var det ut i løypene, som var nypreparerte. Enten du vil gå langrenn i vakker fjellbjørkeskog, eller spenne på deg fjellskia og ta turen til nærmeste seter, for så å stå ned igjen, er det gode muligheter. Du kan også gå lengre turer inn til nærliggende DNT hytter, eller stå på slalom i anleggene i nærheten. Her kan du få både frokost, lunsj og middag, og forvente noen fantastiske smaksopplevelser underveis. Selv om selvsmurte matpakker smaker godt på tur, var den nyskutte, langtidsstekte elgen som kom til middag nyttårsaften, servert med viltsaus og soppstuing, høydepunktet. Uansett om du bare vil slappe av i peisstua med brettspill, eller utforske fjelltoppene i nysnø, vil du føle deg velkommen på Strand fjellstue, som er vel verdt et besøk, vinter, vår, sommer eller høst.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Mathilde346
TomSukk, Owner på Strand Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Tusen takk for fantastisk flott tilbakemelding.

Det var en glede å få ha dere som gjester, og vi er glade for at vi klarte å gi dere en god opplevelse hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake.

Hilsen
Kari Anne og Tom

Anmeldt 24. oktober 2017

Her bør du overnatte! Gjennomført gammel stil på rommene, bryllupsuite med himmelseng... Et must for de som er lei standardhotellenes hvite vegger... Her har eierne satt sitt personlige preg på stedet! (nye eiere i 2017). Båtutleie, sykkelutleie, hester.. Vi har besøkt stede 2 ganger, første gangen ankom vi på motorsykkel, og kan absolutt anbefale andre sykister, både med og uten motor, og ta en tur innom her! God frokost, og buffeten Søndager må oppleves! God service,gode senger, og hyggelige eiere gjorde oppholdet komplett!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Roar S
TomSukk, Eier på Strand Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake.

mvh
Tom Sukkestad
Strand Fjellstue

Anmeldt 3. august 2017

En fjellstue med verter som vet å sette pris på oss gjester.
Her blir vi tatt imot med åpne arme. De har ingen rom som er like så her er det noe for en hver smak. Herlige senger med gode dyner og puter.
Utleie av kanoer, tråkkebåt, robåt og en med el. motor.
Fiskemuligheter og fint tur terreng. Sommer som vinter.
Espedalen er en godt gjemt perle.
(Ps det er også verdt å ta seg en tur innom "Hel-vete" som også kan gi deg en naturopplevelse av det unike samt at de serverer herlig og god mat)
Denne gang var jeg der kun i 3 dager, men neste gang blir jeg lengere.
Stor takk til vertene Kari Anne og Tom. Vi sees snart igjen.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, stevelN5774DL

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake.

mvh