“Dårlig mat og dyrt”
Anmeldelse av Fatima's Nest Restaurant

Fatima's Nest Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 17 Restauranter i Inhambane
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Jeg bodde på Fatimas nest, og det var veldig koselig, men restauranten var ikke noe å skryte av. Det var dårlig mat og svært dyrt i forhold til resten av byen. Vi prioriterte mye heller å gå en km inn til byen for å spise mat der i stedet for hos Fatima.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2019

Reisende som så på Fatima's Nest Restaurant, så også på

Inhambane, Inhambane Province

Har du vært i Fatima's Nest Restaurant? Del dine erfaringer!