Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Veldig bra sted.
Stort senter ,med bra lyd og store led skjermer.
Bra mat,spesielt på davids grilleri.
Mulighet for båtleie.
Stor gymsal,skatepark,ishockeyhall,fotballbaner ute.
Stilrene å praktiske rom .

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, FrederickB109
Anmeldt 14. juni 2019 via mobile enheter

Flotte greie rom med det aller meste. Flere soverom/senger, hems, bad og stue/kjøkken i ett. Man kan få med en liten hageflekk eller balkong. Litt rotete i forhold til innsjekk, da vi måtte sjekke inn på Oslofjord Arena. Så ble mye kjøring frem og tilbake. Men ellers veldig fornøyd.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, HeiStra91
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet sammen med datteren min og en mor og datter til. Det var ikke sengetøy til alle 4 ved ankomst og ingen kanne i kaffetrakteren, dette måtte vi ringe og be om. Fikk sengetøyet sent og måtte ta det på selv.
Ble belastet en gang for oppholdet før ankomst og en gang til ved ankomst. Vært i kontakt med de flere ganger men de nekter å hjelpe meg å få pengene mine tilbake. Så 3000kr i stede for 1500 for oppholdet. Frarådes på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, Maria D
Kat B, Marked på Oslofjord Convention Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2019

Hei Maria,
Vi beklager det sterkeste din opplevelse. Her har det dessverre skjedd en glipp. Godt å høre du fikk det som manglet.

Vennligst send oss en e-post til booking@oslofjord.com med skjermbilder av dine betalinger så skal vi se på saken.

Anmeldt 19. april 2019

Jeg har vært der mange ganger og baserer anmeldelsen på besøkene jeg har hatt. Her får du en god overnatting til en grei pris. Rent og pent er det på rommet, leiligheten eller koia du leier. Det er flest leiligheter, og hvis du kommer med en familie: Ikke noe problem: Stedet er skapt for det. Familiens firbente medlemmer får dessverre ikke komme. Det er også mulig å få leid ei koie for to, med tømmer og torv på taket. Skikkelig hyttekoselig ved sjøen. Alltid rent og pent, med eget kjøkken og bad, Tv og internett. Jeg har bare positivt å si om overnattingen.

Det er også mye positivt matvareutvalget i stevnesenteret. Her kan du kjøpe deg en burger i ekspressen, kebab. Noen ganger har de skikkelig middag, det kommer an på hva slags event du er på.

Det eneste unntaket var i mars i år. Kyllingen vi fikk var ikke helt gjennomstekt. Så fikk vi en kyllingsuppe som nesten ikke hadde kylling. Men ellers har all mat vært veldig god, særlig i Oasen: aldeles nydelig middag hver gang! Kebaben er landets beste, det er bare Bislett kebab i Oslo som kan måle seg. Kuleisen i Isbaren er også noen en må få med seg. Veldig god. Alltid hygienisk og fint.

Det eneste som trekker ned har vært at stedet har vært en byggeplass de siste årene. Men i fremtiden blir det veldig fint. Helt splitter nye, fine ferieleiligheter ved sjøen og en sandstrand i nærheten med veldig fin sand. Jeg håper at parkeringsforholdene bedrer seg også.

Romtips: Toppetasjene har best utsikt. Tømmerkoiene ligger fredelig til.
Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Edel H
Kat B, Marked på Oslofjord Convention Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Hei Edel,

Tusen takk for din tilbakemelding og hyggelige ord om våre overnattingsmuligheter. Hund på rommet kan tillates mot spesifisering i bestilling, mot et vederlag.

Beklager for kvaliteten på et av dine måltider. Vi jobber hele tiden for å forbedre oss. Setter stor pris på dine beskrivelser av mat tilbudet under arrangement.

Vi beklager for støy i perioden for utvidelse av senteret. Vi gleder oss også til området blir ferdigstilt. Vi har de siste årene utbedret parkeringsforholdene med parkeringskjeller under hotellbyggene og Oslofjord Arena.
Velkommen igjen!

Anmeldt 4. juni 2018

Vi var der i forbindelse med en hundeutstilling, og valgte vekk å overnatte der av forskjellige årsaker.
Det var mange folk på utstillingen, med mange biler, og organisering av parkering manglet fullstendig. Det var bare å kjøre til det stoppet opp, og så begynne å rygge.
Når dere tar betalt for parkering, må dere i det minste sørge for at folk får parkert der de skal.

En helt annen ting er kioskutsalget under arrangementet. Det skulle åpne kl. 08.00, men når vi kom og gjerne ville ha noe å spise rett etter kl. 09.00, var ingen av smørbrødgrillene varme, og ingen av pølsekokerne var klare. I tillegg surret de to-tre unge innkalte menighetsbrødrene veldig med betalingsterminaler som ikke fungerte.
I tillegg til dette ble pølser og sandwicher oppbevart på plenen gjennom hele dagen i 26-27 varmegrader.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Sbrun