“Elendig service.”

Furulund Kro & Motel AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Stokke
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 stk. Sønnen min fikk desserten fra buffeten som fulgte med middagen min.
Servitøren kom til bordet vårt og regelrett skjelte oss ut forran alle at dette ikke var lov.
Sønnen på 10 år ble fryktelig lei seg og følte han hadde gjort noe veldig galt.
Måten dette ble sagt fra om syns jeg ikke hører hjemme noen plass.
Enkelte på Furulund burde finne seg ny jobb, jobbe hjemme eller at firmaet investerer i kurs som omhandler vanlig folkeskikk og grunnleggende kundebehandling.
God mat , men er besetningen den samme så kommer ikke vi dit mere.

1  Takk, Cecilie B

Anmeldt 31. oktober 2018

Fint sted med elendig mat og service. Fikk fisk som var rå inni, den ble servert etter at hun jeg spiste sammen med hadde spist opp sin mat. Men dyrt var det. Da jeg nevnte det for damen i kassa fikk jeg en skyllebøtte tilbake. Jeg ville bare gjøre dem oppmerksom på hva jeg ikke var fornøyd med, jeg forlangte ikke ny mat eller pengene tilbake.Hit reiser jeg aldri mer og anbefaler ingen andre å dra hit.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, HanneL289
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Stoppa for ein matbit, men endte opp med å berre kjøpe mat til ungane når vi såg prisoversikta...hamburger og pølse er det stusseligaste eg nokon sinne har sett. 329,- for mat til to ungar er flåeri! I alle fall når det knapt var mat på tallerkenen. Hit skal eg aldri meir.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Arne R
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

2 år siden sist besøk og skikkelig sultne ankom vi Furulund med høye forventninger. Prisen for dagens er fortsatt i øvre veikro- sjikt med ca 250,- per person.
Dessertbuffeten var oversiktlig og delikat, med god plass. Dessertbuffeten derimot var trang, lite oversiktlig med 5 umerkede sausemugger og lite lys. Diverse øser ble brukt over det hele, så mye blanding av ulike desserter. Ikke smart om noen har allergi.
Men tilbake til kjøkkenet; Oksesteik og Hvalbiff blir seigt og vanskelig å spise, stekt i tynne skiver over lang tid. Hvalbiffen var forsøkt mørnet i sausen ved å lage gryterett av det hele, uten stor suksess!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, FFlak
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte hamburgertallerken. Betalte over 800 for fire stk, og maten smakte forferdelig. Burgeren var så tørr og seig at man knapt fikk delt den. Den var også grusomt salt. Det var ingen dressing eller salat, så det var fryktelig tørt. Veldig skuffende, og vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, stineph76

Reisende som så på Furulund Kro & Motel AS, så også på

Har du vært i Furulund Kro & Motel AS? Del dine erfaringer!