“Veikro på nederste hylle ”
Anmeldelse av Furulund Kro & Motel AS

Furulund Kro & Motel AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Stokke
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Om du liker halvtint oversaltet torsk, salt suppe, overkokte grønnsaker, harsk pull pork er dette stedet for deg. Eneste trøsten er kuriøst interiør.

Takk, johannel684

Anmeldt 1. juli 2020

Vi spiste middag. Laks og kjøttkaker og begge deler var veldig bra. En landeveis-kro med respekt for kreativt interiør. hyggelig personalet og god mat.

1  Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Vi var her i bryllup og spiste rekecoctail og kalvestek. (dette er også et populært sted å spise middag) Begge deler smakte veldig godt. Gode grønnsaker og veldig god saus til. Selv om vi var ca 50 gjester var alt passe stekt/kokt og fint anrettet på fat.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, solveigaroed
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Rikelige porsjoner, forrett (suppe), middag og dessertbuffé gjør at en ikke skal gå sulten herfra. Kaffe følger også med. Ikke mange steder en får så god hjemmelaget mat for en slik sum. Anbefales! Ekstra trykk her spesielt på søndager.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Per B
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Hvis du er ute etter tradisjonell middag og inklusiv dessert. Da er dette stedet. Avkjøring til Stokke følge gamle e18 sydover.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, prjohnse

Reisende som så på Furulund Kro & Motel AS, så også på

Har du vært i Furulund Kro & Motel AS? Del dine erfaringer!