Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Om du ikke er krav stor er dette en sånn passe grei camping. Ufyselige toalett og dusjer .kom inn i en dusj der lå det en svart hår ball på en hylle ,gulvene på toalettet var konstant bløte og fulle av sand . Og toalett båsene var så SMÅ.Butikken på stedet ,var ingen butikk ! Hadde ingen ting ...!! Tips ,ta med nok mat ( grill mat ) Restauranter stryk !Ok betjening .Har mye og oppdatere for å bli bra .

Takk, 533stinel
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi booket en natt på hytte her - uten toalett. Det var litt tungvindt uten bad på hytten, men felles toalett og dusj var rent og greit. Ikke altfor langt å gå. Vi kjøpte pakke med 2 dager inngang i sommerlandet - og det var kort vei å gå. Vi var dermed flere ganger ut og inn av parken. Det var greit. Skal vi hit igjen, leier vi nok en litt større hytte, med bad.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, urgent78
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

En stor campingplass med plass til alt (bobil, campingvogn, buss, telt eller hytte). For familier som skal i Skara Sommarland er dette et perfekt sted å overnatte. Det er ca 10 min gange til sommarland (avhengig av hvor du ligger på plassen). Det er forskjellige aktiviteter for barn og store leke områder.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 990bjorna
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Generelt veldig slitte fasiliteter og sløv gjeng som lar regnet vaske bordene i parken
Toalettene er gulvene med fall feil vei slik at det er ca 3 cm med vann under urinalene, og kun kald vann til håndvask. Og kun spare batterier for vannet i en vannpark

Kommer ikke til å anbefale denne parken.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 280arnel
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde booket liten familiestuga. De hadde en veldig dårlig standard. Var ikke oppgradert på MANGE år. Fikk oppgradert til en annen hytte (16 kvm) etter mye styr. Renholdet av alle hyttene var kritikkverdig. Vi måtte låne støvsuger og rengjøre selv før vi flyttet inn.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kristinav352