“Toppkarakter!”
Anmeldelse av Kirsti`s SommerKafe` - STENGT

Kirsti`s SommerKafe`
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kirsti’s sommerkafé ligger langs riksvegen i Nordsinni nord for Dokka. Lett adkomst, og bord spredt veldig romslig utover en stor og forseggjort hage. Og regner det, er plass inne i en peisestue.
Oversiktlig meny, men for en mat de har! Vi prøvde rømmegrøt med spekemat og hjemmelaget saft. Dette var rømmegrøt slik den skal være, etter vår smak. Her var det kjøkkenhåndverk i toppklasse, både i smak og konsistens og i den delikate måten den ble servert på.
Sammen med grøten fulgte spekemat og flatbrød, (vi antar at dette også var hjemmelaget). Spekeskinka og svartpølsa hadde også svært god smak og konsistens. Og safta som ble servert med; ekte vare og meget vellykket smak.
Vi falt for fristelsen til hjemmelaget bakverk til dessert, blant annet traktordekk (stedets navn på en kanelsnurre). Og jammen har de førsteklasses bakverk, også.
Man kan for øvrig få også et utvalg av andre varer, for eksempel gårdskjernet smør.
Dette er nytelse.
Og ikke å forglemme; veldig hyggelige servitører.
Kort sagt, det må bli full score for dette stedet.

1  Takk, 769kjellj

Anmeldt 19. juli 2020

Vi fikk tips om å stoppe innom denne sommerkafeen, og det angrer vi ikke på.
Vi kjøpte nydelige kanelboller og bærsaft. Kan absolutt anbefales. Interessant info om planter rundt om i hagen.

Takk, Snoopy-pus
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Herlig hjemmelaget mat servert i nydelige omgivelser, og med svært hyggelig vertskap Hit skal vi igjen

1  Takk, dinawestrum
kthomlev, Daglig leder på Kirsti`s SommerKafe`, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2019

Tusen takk for det:)

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Ei perle rett utenfor Dokka! Veldig god mat med spennende smaker. Rolig atmosfære og en stor hage. Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, Jeanette R

Flott at dere likte omgivelsene og maten her , - tusen takk, og velkommen tilbake :)

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Hjemmebakte «traktordekk» som var veldig gode. Nydelig sted, kan sitte og slappe av i hagen og inne.

2  Takk, annheidimo

Reisende som så på Kirsti`s SommerKafe`, så også på