Vio.com
Etrip
StayForLong
Anmeldt 12. august 2018

Var der fra torsdag - søndag. Rommet var ikke bra, ikke engang et skap til å legge tøy i. Badet var holdt i en ubestemmelig rosa-rød farge, med blodrødt gulv. Helt 70-talls. I tillegg slo lyset på rommet seg av hvert 15 minutt. Ingen TV. Senga var ok. Vi var en ganske stor gruppe mennesker som var der sammen, og det var ikke tatt hensyn til mat for de med ulike allergier, noe som ble bedre i løpet av oppholdet. Siste kveld var bra. Fikk forståelsen av at alt for mange hadde fått ferie samtidig, selv om hotellet visste hvor mange som hadde bestilt. Ingen skift av håndklær, ingen rengjøring av rom torsdag - søndag, fikk beskjed om at de ikke hadde kommet så langt ennå...?! Resepsjonssjefen gjorde så godt hun kunne, men uten personale ble det virkelig, virkelig dårlig. Maten var noenlunde grei, men de var så få på kjøkkenet også at det var nesten umulig å få noe å drikke til maten utenom vann.

Romtips: Sørg for å få et renovert rom, der er det forhåpentligvis for eksempel et skap å ha klærne i.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Nojak
Anmeldt 6. desember 2017

Spåtind Sport Hotell tilbyr rimelig overnatting med full pensjon ved samlinger. Noe varierende kvalitet på rom og hytter, men fine saler med bra plass for felles hygge. Bra og næringsrik mat, men ikke det "lille ekstra".
Hotellet ligger nær løypenettet, som er bra oppkjørt fra starten av november. Flott utsikt over Synnfjorden.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Reiseglad_60-modell
Anmeldt 12. oktober 2017

Vi var en hel buss med swingklubbmedlemmer. Flott stort dansegulv, trivelig hotell og flotte omgivelser, men vi fikk litt følelsen av at logistikken på kjøkkenet ikke helt var på plass. Tomme fat ble ikke fylt opp, mat som skulle vært varm var kald og når noen klagde eller ba om at tomme fat ble fylt opp, svarte betjeningen at vi spiste for mye.
Selv om en del rom var under oppussing var de likevel i bruk.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 204audg
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Jeg var på tur med arbeidsplassen en helg. Hotellet er fra 1965 og bærer sterkt preg av det. Ifølge nettsiden skal det være pusset opp i 2012, men hva som er pusset opp er vanskelig å få øye på. Alle bad og do ser ut å være fra 60-70-tallet og er ikke godt vedlikeholdt. All innredning på hotellet er sterkt nedslitt og i behov av oppgradering. Til maten fikk vi først dødt fatøl, og når vi klaget, lunkent øl fra boks. Maten var ikke varm. Betjeningen var snille og hyggelige ungdommer men åpenbart amatører. Mulig at noen syns dette er akseptabelt fordi de kan gå på ski her, men prisen for hotellrommet er som om hotellet lå i sentrale Oslo, og det er altfor dyrt i forhold til den lave kvaliteten.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, PeterW4532
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Jeg og mine 2 barn skulle overnatte på hotell for å gå opp Spåtind dagen etter. Hotellet er koselig og lunt, med fin beliggenhet til skog og mark. Og kort vei til Spåtind fjellet. Men servicen var noe fraværende, til å være midt på sommeren. Kjedelig er det også at ingen på hotellet snakket norsk. Frokosten var veldig veldig stusselig, men middagen var helt ok. Dårlig utvalg til barn. Området er kjempeflott, men det blir overnatting ett annet sted neste gang.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, hegel2016