Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Flott og idyllisk lokasjon, som er enkel å finne frem til. Meget god middag, frokost ikke mer enn ok. Tennisbane og gode parkeringsmuligheter, med strømuttak for motorvarmer/lading. Litt dårlig utvalg med drikke, men det var tross alt lavsesong. Godt utgangspunkt for tur/trening.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, eirikn0rway
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Er jo et av de historiske høyfjellshotellene i Norge. Men det er tøft å holde tritt med spa resortene på Trysil, Nordfjell etc og urettferdig og feil å sammenligne. Men dog noe mer kunne nok vært gjort ut av Spåtind. Dette blir nok nye for enkelt for mange ift dagens krav. Leif Juster generasjonen er ute. Kidsa på 40 år krever mer. Men passer ypperlig for idrettslag på jakt etter snø. Og stedet kaller seg jo nå sporthotell. Og skiløypene kan ingen klage på. Maten derimot...

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 12. august 2018

Var der fra torsdag - søndag. Rommet var ikke bra, ikke engang et skap til å legge tøy i. Badet var holdt i en ubestemmelig rosa-rød farge, med blodrødt gulv. Helt 70-talls. I tillegg slo lyset på rommet seg av hvert 15 minutt. Ingen TV. Senga var ok. Vi var en ganske stor gruppe mennesker som var der sammen, og det var ikke tatt hensyn til mat for de med ulike allergier, noe som ble bedre i løpet av oppholdet. Siste kveld var bra. Fikk forståelsen av at alt for mange hadde fått ferie samtidig, selv om hotellet visste hvor mange som hadde bestilt. Ingen skift av håndklær, ingen rengjøring av rom torsdag - søndag, fikk beskjed om at de ikke hadde kommet så langt ennå...?! Resepsjonssjefen gjorde så godt hun kunne, men uten personale ble det virkelig, virkelig dårlig. Maten var noenlunde grei, men de var så få på kjøkkenet også at det var nesten umulig å få noe å drikke til maten utenom vann.

Romtips: Sørg for å få et renovert rom, der er det forhåpentligvis for eksempel et skap å ha klærne i.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Nojak
Anmeldt 6. desember 2017

Spåtind Sport Hotell tilbyr rimelig overnatting med full pensjon ved samlinger. Noe varierende kvalitet på rom og hytter, men fine saler med bra plass for felles hygge. Bra og næringsrik mat, men ikke det "lille ekstra".
Hotellet ligger nær løypenettet, som er bra oppkjørt fra starten av november. Flott utsikt over Synnfjorden.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Reiseglad_60-modell
Anmeldt 12. oktober 2017

Vi var en hel buss med swingklubbmedlemmer. Flott stort dansegulv, trivelig hotell og flotte omgivelser, men vi fikk litt følelsen av at logistikken på kjøkkenet ikke helt var på plass. Tomme fat ble ikke fylt opp, mat som skulle vært varm var kald og når noen klagde eller ba om at tomme fat ble fylt opp, svarte betjeningen at vi spiste for mye.
Selv om en del rom var under oppussing var de likevel i bruk.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Aud G