“Kebab ”
Anmeldelse av San Marino Pizza & Grill

San Marino Pizza & Grill
Vurdert som nr. 4 av 6 Restauranter i Dokka
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Virke som om de har spesialisert seg på kebab, rikelige porsjoner som du blir mett av! Helt greit, hverken mer eller mindre.

Takk, eirikn0rway

Anmeldt 10. august 2017

Maten var bra før, men nå er den virkelig ikke god. Kebaben er smakløs og "vassin" (utvannet). Flere av pizzaene smaker også svært lite, og er utrolig fettete.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, log-901
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Riklig med mat men vel salt biffsnadder etter min smak. Virker som de har mer tak på kebabb.
.....................................................................................

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Tor S
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Spiste burgertallerken. Jeg ble mett, men nivået var vel sånn litt under snitt gatekjøkken. Tynne og litt overstekte pommes frites, overstekt burgerbrød på grensa til svidd enkelte steder. Standard tilbehør uten noe som helst særpreg. Ok burger.

Dato for besøk: september 2016
Takk, jono783
Anmeldt 14. februar 2016 via mobile enheter

Helt håpløst. Prøvde å bestille en pizza på nettet, og får opp beskjeden at de snart skal ta kontakt med meg, men så går det over 1 time før jeg ringer de og lurer på om det er noe fremgang. Og da får jeg beskjed om at nettsiden deres er en testside som det ikke står noe sted om! Og det hjelper heller ikke på saken at når de kommer fram så fungerer ikke barnkortterminalen... til slutt vil jeg og si at kebabpizzaen der som jeg har prøvd tidligere er noe av den verste kebaben jeg har smakt, var sulten, tok 2 biter og kastet resten dagen etterpå.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, erikjohannesa

Reisende som så på San Marino Pizza & Grill, så også på

Har du vært i San Marino Pizza & Grill? Del dine erfaringer!