“Fantastisk mat og utsikt”

Restaurante La Alcazaba de Mijas
Bestill bord
ons. 10.8.
20:00
Vurdert som nr. 17 av 51 Restauranter i Mijas Pueblo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk utsikt fra restauranten, blir ikke bedre! Anbefaler paella med skalldyr. Servicen vi fikk, var helt topp. Servitørene var veldig hyggelige og hadde god sans for humor. Og prisen er det heller ikke noe å si på. Jeg kommer alltid tilbake hit når jeg er i Mijas Pueblo.

Takk, LivBentet

Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Lunch med flott utsikt. Supergod mat, super service. Rene toaletter. Vi kommer igjen, garantert!!!!!

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, onkelreisendemac2
Anmeldt 18. februar 2019

For en herlig restaurante. Vi var fire stykker som feiret Valentinesdag her. En meget positiv opplevelse. Proffe servitører som er raskt på plass. Dette er stedet for romantiske kvelder eller med gode venner. De har et praktfult rom som holder 14-16 gjester. Ypperlig for store begivenheter. Men tilbake til hovedrestauranten. Selv om lokalet er stor er det delt opp slik at det føles intimt. Store flotte buede vinduer med en super utsikt. Vi bestilte: Lammeskulder 26.50 euro, Filete Pollo 16.00 euro, 2 stykker hadde Biff Stroganoff 23.00 euro (46.00), Crepe con Helado 9.50 euro, 2 Mascapone 8 euro (16 euro) Cheescake Monterrosa 8 Euro, Brød 6 euro og med drikkevarer kom regningen på 155,40 euro. Det var det verdt! Alt smakte! Alle var fornøyde!! Vi fikk en rød nellik da vi gikk, en søt gest. Flotte toaletter. We will be back. 4 1/2 smilefjes.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Elin-Per
Anmeldt 20. august 2018

Det er deilig å sitte ved ett åpent vindu å se lysene komme på over Fuengirola....
Romantisk sted men og ett supert sted å feire på.
Maten er ikke forandret... Fisken og kjøttet er bra men tilbehør trenger å oppgraderes.
Dyrt vell ja å nei dette er den `beste` restauranten der oppe skal være fin så derav prisene.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, lenaloevland
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Ligger på et fantastisk utsiktspunkt i Mijas, maten er god, serveringen hyggelig men litt preget av rask bordsetting inn og ut, prisene var i høyeste laget - men verdt utsikten (hvis du får et bord ved kanten). Vi var der to ganger pga utsikten. Bestilte online og var heldige med bordplassering hver gang. Mijas by må oppleves.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, oivindoiestad

Reisende som så på Restaurante La Alcazaba de Mijas, så også på

Har du vært i Restaurante La Alcazaba de Mijas? Del dine erfaringer!