“God opplevelse og familievennlig”

Vertshuset Høllen Brygge
Vurdert som nr. 3 av 5 Restauranter i Søgne
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige folk og god service på et meget vakkert sted. Lokalene er ekstremt trivelige både inne og ute på terrassen. Familievennlig.

Takk, markrayen

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God service, men elendig mat. Dårlig gatekjøkkenmat. Fiskesuppen er en litt oppgradert Toro fiskesuppe. Veldig synd.

Takk, B2633XHjanf
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Alt var bra! Maten var god, servicen var bra, ventetiden var kort og det var mye mat å velge imellom

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 591merethes
Anmeldt 28. august 2018

Denne kafeen har et spesielt konsept. De har bare åpent fredag, lørdag og søndag. De serverer kun 3 retter. God mat.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Falken384
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Wow! For en dag. Vi ble møtt av en smilende og hyggelig blondine som viste oss til bordet. Kjapp bestilling, og perfekt meny. Endelig legger de tilrette for nærmiljøet og har en kjapp og enkel meny.

Vi hadde fish 'n' fish, nachos og fiskesuppe. Vi ble veldig fornøyde, men fish 'n' chipsen var det beste jeg noen gang har smakt i kategorien. Utrolig fin plass. Ekte idyll. STERKT anbefalt!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, K1378AAdanield

Reisende som så på Vertshuset Høllen Brygge, så også på

Har du vært i Vertshuset Høllen Brygge? Del dine erfaringer!