“Dette er dårlig”
Anmeldelse av Restaurant Skrubbsulten - STENGT

Restaurant Skrubbsulten
Beskrivelse: Koselig restaurant med god atmosfære i hjertet av Søgne, nærmere bestemt Tangvall. Vi har en veldig variert meny med alt fra pizza,hamburgere,kyllingsandwich, litt kinesisk,hjemmelagde kjøttkaker, svinesteik og laks. Hos oss er det alltid smilende servitører som møter deg i døren når du kommer på besøk hos oss, og vi ønsker å begeistre våre gjester med gode mat opplevelser.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Skrubbsulten lever ikke opp til navnet sitt, hverken når det gjelder mat, renhold eller servering.
Virkelig trist når man tenker på hvor lite som skal til for å få noe som i fet minste er ok.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Jeg besøkte dette stedet på gjennomreise. Restauranten ligger midt i Søgne sentrum, 300 meter fra E39. Det går fint å parkere utenfor. Stedet har alle rettigheter, serverer både middag og kaffe. Interiøret er nytt og moderne.

Takk, Erlend1973
Anmeldt 17. september 2018

Deilig lunch midt på Tangvall rikelig utvalg.Vi spist fish and chips og det smakte godt Hyggelig betjening..

Dato for besøk: august 2018
Takk, irakesile
Anmeldt 28. august 2018

Restauranten ligger sentralt plassert på Tangvall i Søgne. Det er både ute- og inne servering. De har veldig god mat på et rikholdig menykart.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Falken384
Anmeldt 18. juli 2018

Her har de mat som passer for de fleste. Ordnede forhold og hyggelig lokale. Maten varierer fra pizza, norske kjøtt og fiskeretter og kinamat. Kan også få glutenfritt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, oyvind12018