“Middag”
Anmeldelse av Restaurant Skrubbsulten

Restaurant Skrubbsulten
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Søgne
Beskrivelse: Koselig restaurant med god atmosfære i hjertet av Søgne, nærmere bestemt Tangvall. Vi har en veldig variert meny med alt fra pizza,hamburgere,kyllingsandwich, litt kinesisk,hjemmelagde kjøttkaker, svinesteik og laks. Hos oss er det alltid smilende servitører som møter deg i døren når du kommer på besøk hos oss, og vi ønsker å begeistre våre gjester med gode mat opplevelser.
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Skuffet. Dårlig råvarer. Maten var ikke etter forventning. Kjøttet kunne ikke tygges og suppen smakte tran. Dessert var bare tragisk.

Takk, joarb171

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjørte innom for en matbit. Tilfeldig ble valget Skrubbsulten. Noe vi også var etter en del timer på veien. Lokalet var nesten stappfullt, de fleste ventet på maten. Derfor spurte jeg servitøren om det var lang tid å vente før maten var klar. Hvis vi bestemte oss kjapt skulle vi få maten først. Da gjorde vi det. Chilliburger med chips og fish & Chips var valgene. Maten kom kjapt på bordet, vi var begge veldig fornøyde. Porsjonene var store. Servicen var meget god. Så vi stopper nok der igjen.

1  Takk, 67gauteEJ
Anmeldt 10. juli 2020

Koselig lokale & blir møtt av trivelig servitør , men her stopper superlativene!
Nesten ingen gjester i lokalet når vi kommer & likevel tar det lang tid før vi får bestilt ..& enda lenger tid før maten blir servert ..& får heller ikke maten samtidig ! Vi spiste ulike retter ; Pizza var godt , men BBQ Hamburger var ikke rent kjøtt ..& flat i smak! Burritos m/ Ris & Nachos var en katastrofe ; Risen virket « oppvarmet» & ikke varm samt micro»gratinerte Burritos burde ikke vært servert på en restaurant!

1  Takk, fritiden
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Skuffende. Fiskesuppa var lunken og fisken fish and ships var tørr. Hyggelig betjening oppveide noe.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, jo-og-co
Anmeldt 7. juni 2020

Har spist der flere ganger men det tar altfor lang tid fra du bestiller maten til du får den. Dette er uavhengig om det er fullt lokale eller om du og dine nærmeste er de eneste gjestene. Den ene gangen vi hadde bestilt kom ikke maten før etter en time og det var de andre jeg spiste med sin mat. Da fikk jeg beskjed om at de hadde glemt å lage maten min og måtte begynne på den da, det tok en halvtime før den var ferdig. Tross dette fikk jeg dårlig med penger igjen for feilen og har ikke spist der siden.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Erlhen2

Reisende som så på Restaurant Skrubbsulten, så også på

Har du vært i Restaurant Skrubbsulten? Del dine erfaringer!