“Tørr biff”
Anmeldelse av Restaurant Skrubbsulten

Restaurant Skrubbsulten
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Søgne
Beskrivelse: Koselig restaurant med god atmosfære i hjertet av Søgne, nærmere bestemt Tangvall. Vi har en veldig variert meny med alt fra pizza,hamburgere,kyllingsandwich, litt kinesisk,hjemmelagde kjøttkaker, svinesteik og laks. Hos oss er det alltid smilende servitører som møter deg i døren når du kommer på besøk hos oss, og vi ønsker å begeistre våre gjester med gode mat opplevelser.
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte biff medium stekt, fikk servert en tørr/seig og godt stekt biff. Da det var nært stengetid takket vi nei til ny, fikk heller ikke noe avslag i pris.. Tilbehøret var heller ikke en stor smaksopplevelse. Spareribs var ok. Kom til nesten tom restaurant og det tok i overkant lang tid før vi fikk tatt matbestilling.

Takk, Linda H

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God mat, flott restaurant. Rent og pent.
Serveringsdamen kunne ha lyst til å komme på jobb..... ellers alt utmerket.

Takk, jantorew
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Skuffet. Dårlig råvarer. Maten var ikke etter forventning. Kjøttet kunne ikke tygges og suppen smakte tran. Dessert var bare tragisk.

Takk, joarb171
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjørte innom for en matbit. Tilfeldig ble valget Skrubbsulten. Noe vi også var etter en del timer på veien. Lokalet var nesten stappfullt, de fleste ventet på maten. Derfor spurte jeg servitøren om det var lang tid å vente før maten var klar. Hvis vi bestemte oss kjapt skulle vi få maten først. Da gjorde vi det. Chilliburger med chips og fish & Chips var valgene. Maten kom kjapt på bordet, vi var begge veldig fornøyde. Porsjonene var store. Servicen var meget god. Så vi stopper nok der igjen.

1  Takk, 67gauteEJ
Anmeldt 10. juli 2020

Koselig lokale & blir møtt av trivelig servitør , men her stopper superlativene!
Nesten ingen gjester i lokalet når vi kommer & likevel tar det lang tid før vi får bestilt ..& enda lenger tid før maten blir servert ..& får heller ikke maten samtidig ! Vi spiste ulike retter ; Pizza var godt , men BBQ Hamburger var ikke rent kjøtt ..& flat i smak! Burritos m/ Ris & Nachos var en katastrofe ; Risen virket « oppvarmet» & ikke varm samt micro»gratinerte Burritos burde ikke vært servert på en restaurant!

1  Takk, fritiden

Reisende som så på Restaurant Skrubbsulten, så også på

Har du vært i Restaurant Skrubbsulten? Del dine erfaringer!