“Ikke mett på Skrubbsulten”
Anmeldelse av Restaurant Skrubbsulten

Restaurant Skrubbsulten
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Søgne
Beskrivelse: Koselig restaurant med god atmosfære i hjertet av Søgne, nærmere bestemt Tangvall. Vi har en veldig variert meny med alt fra pizza,hamburgere,kyllingsandwich, litt kinesisk,hjemmelagde kjøttkaker, svinesteik og laks. Hos oss er det alltid smilende servitører som møter deg i døren når du kommer på besøk hos oss, og vi ønsker å begeistre våre gjester med gode mat opplevelser.
Anmeldt 16. august 2020

Tredje gans forsøk på å få god mat i rikelig porsjon på Restaurant Skrubbsulten :
Første gang - greit nok, men ikke mer.
Andre gang .- vegetarrett: Uspiselig
Tredje gang - stor porsjon fiskesuppe som jeg vil kalle en liten porsjon uspennende Fjordlandsrett, kjemisk fri for reker som det reklameres med. Men Creme Brulet' en er god.

Dato for besøk: august 2020
Takk, kleppah

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Under gjennomsnittlig god mat. Ikke verd prisen. Kylling med fløtesaus så ut som lapskøus og smakte kylling i brunsaus.

Takk, 398katrinee
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte biff medium stekt, fikk servert en tørr/seig og godt stekt biff. Da det var nært stengetid takket vi nei til ny, fikk heller ikke noe avslag i pris.. Tilbehøret var heller ikke en stor smaksopplevelse. Spareribs var ok. Kom til nesten tom restaurant og det tok i overkant lang tid før vi fikk tatt matbestilling.

Takk, Linda H
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God mat, flott restaurant. Rent og pent.
Serveringsdamen kunne ha lyst til å komme på jobb..... ellers alt utmerket.

Takk, jantorew
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Skuffet. Dårlig råvarer. Maten var ikke etter forventning. Kjøttet kunne ikke tygges og suppen smakte tran. Dessert var bare tragisk.

Takk, joarb171

Reisende som så på Restaurant Skrubbsulten, så også på

Har du vært i Restaurant Skrubbsulten? Del dine erfaringer!