“Middels mat og for dårlig service”

Cafe Verftet i Ny-Hellesund
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Søgne
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Middels kvalitet mat og ikke god nok service på en travel sommerdag. Ventet 15 min på at kelner skulle rydde bordet vi fikk tildelt. Han kom aldri tilbake… Vi var en familie på 6 (3 generasjoner). Tom for hvitvin. Kjedelige burgere med kokte poteter til. Kom aldri med vannmugge og glass som vi bad om. Ikke verdt pengene, men flott lokasjon!

Takk, tseverinsen

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Meget trivelig sted, tett på vannet med båtliv og god stemning. Maten bærer preg av ferdigmat og er ikke noen stor opplevelse i seg selv, men totalt sett er dette likevel en ganske fin opplevelse. Vi fikk servert en annen vin enn vi bestilte, uten at vi gjorde noe nummer ut av det. Hyggelig betjening.

Takk, MariaAndMons
Anmeldt 27. august 2018

Var 3 ganger å spiste på Verftet i sommer.
Hver gang ble vi møtt av smilende hyggelig betjening. Ikke akkurat stort utvalg, men det de hadde på menyen smakre godt. Tror vi var igjennom hele. Kokkens sjokoladekake var utrolig saftig og god.dagens smørbrød var for ofte det samme, men men, må man jo ikke bestille. Altså absolutt verd et nytt besøk.

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, Inger J
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Svært god mat, og serviceinnstilte servitører med glimt i øye. Høyt under taket og svært avslappet atmosfære, samt sporadisk underholdning. Koselig båttur ut til restauranten fra Høllen brygge. De har også gjestekai. Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, tommy_590
Bent S, Daglig leder på Cafe Verftet i Ny-Hellesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Tusen mange takk for du likte galskapen vår, Tommy:))

Reisende som så på Cafe Verftet i Ny-Hellesund, så også på

Har du vært i Cafe Verftet i Ny-Hellesund? Del dine erfaringer!