“Vår Norges tur”

Gunders Kafe
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Søgne
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 3. august 2021

Fra hytta på Tvedestrand til Stavanger, så valgte vi å spise lunsjen her. De hadde litt lite lunsj retter synes jeg. Jeg valgte makrell og den var kjempegod! Men 3 makrell var litt i meste laget for en lunsj, men men. Kona hadde karbonadesmørbrød, sønnen vår pølse og chips, mens venninna til kona hadde en god fiskesuppe.

Takk, AST81

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Usedvanlig hyggelig betjening og god hjemmelaget mat. Sjeldent følt oss så velkomne. Vi kommer tilbake. Anbefales.

Takk, Excursion58041939249
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Fin opplevelse for søndagsmiddag på vei til hyttetur i sørlands-skjærgården! God mat, rause porsjoner og hyggelig service. Ungene var superfornøyde når desserten var inkludert!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 186monicaj
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

God mat/drikke og store porsjoner. Hyggelige servitører. Passer for alle i familien. NB! Veldig god biffsnadder!

Takk, joarb171
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra sted! Svært sjelden en finner slik god og hjemmelaget mat rett ved veien. Det var slike steder Michelin en gang lette etter. Neppe en stjerne der nå, men mat helt etter boka!
Vi hadde stekt makrell, som sikkert hører til sesongen. Veldig moro å få rabarbrasuppe til denne. Vi hadde også biffsnadder av den smakfulle sorten. Ikke badet i fett, men skikkelige stykker av kjøtt og grønnsaker.
Hyggelig og rask sørvis.

3  Takk, helgek449

Reisende som så på Gunders Kafe, så også på

Har du vært i Gunders Kafe? Del dine erfaringer!