Bra tur med bra guide

Jeg og en venninne ble med på brevandring, veldig kul opplevelse! Takket være flinke guider fikk vi... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
Astrid L
Fantastisk opplevelse på Eventyrisen

Fabelaktig tur til eventyrisen. Familie på fem, med barn og ungdom i alderen 11 - 16 år og samtlige... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
jakobd73
Roldal, Norge

Anmeldt 17. september 2020

Vi var en gruppe på 19 stk som fikk være med Steinar og Åsmund på Svellnosbreen. Å gå med guide i fjellet anbefales virkelig! Så mye kunnskap, erfaring og godt humør delt, det blir ikke siste turen med Spiterstulen Bre- og Fjellføring!

På bildene ser det ut som om været ikke var helt topp, men det la vi ikke merke til, vi hadde det helt fantastisk! Kan ikke annet enn å anbefale denne turen!

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, SiljeA
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig kjekk tur opp til breen, og spektakulær blåis. Vil virkelig anbefale dette! I tillegg er deg flinke guider, som kan mye.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Iselinoo
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

En helt fantastisk tur. Gode guider og en helt eksklusiv opplevelse i fantastiske omgivelser.

Turen varer ca. 9 timer. Starter fra Spiterstulen og går over den Svelnosbreen før enn avslutter med en times klyving til toppen av Galdhøpiggen

Vår gruppe/taulag besto av 8 deltagere + 2 bredførere. Et fint antall og vi så ingen andre mennesker før vi på toppen. Hvor vi møtte alle de som hadde gått sommerruten på andre siden av fjellet.

Dette er en tur som anbefales for de som ikke ønsker å gå i kø opp på Galdhøpiggen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, ivarjn
Jcbergum, Eier på Spiterstulen Bre- og Fjellføring, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplegg med spreke kule guider! Anbefales på det varmeste !! Veldig god kontroll med fokus på sikkerhet.

1  Takk, Even L
Anmeldt 4. april 2018

Tidenes påskeferie! Fjellene og naturen rundt Spiterstulen var, som forventet, helt magisk, men det var likevel guidene fra Spiterstulen Bre- og Fjellføring som definitivt gjorde oppholdet til den braksuksessen det var. De klarte på mystisk vis å lage skreddersydde turer selv om vi var en gjeng med alt fra skijomfruer til toppidrettsutøvere. Turene hadde god flyt og ikke bare var guidene erfarne, trygge og fleksible, de bidro i tillegg med lokale anekdoter og skredopplæring underveis. På selve Spiterstulen var det god mat, godt humør og upåklagelig førstehjelp i resepsjonen (ta det med ro, kun skrubbsår). Toppscore og uten tvil årets høydepunkt. Terningkast 6.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 301emiliea