Fantastisk naturopplevelse på Eventyrisen

Topp bre-tur til Eventyrisen; naturens eget kunstverk. Vi fikk god tid til å utforske breen- på en... les mer

Anmeldt i går
Hakabird
Eventyrisen

Flott tur, som både var lærerik, spennende og en veldig fin opplevelse. Dyktige, kunnskapsrike og... les mer

Anmeldt 3 uker siden
eliharst
Fåberg, Norge

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk og trygg føring over Urdadalsryggen. På tross av litt høydeskrekk følte jeg meg trygg hele veien på grunn av god veiledning. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Monika S
eirik-sonst, Bre- og fjellfører på Spiterstulen Bre- og Fjellføring, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk! Veldig godt å høre at du følte deg trygg tross høydeskrekk.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en gjeng med kollegaer som hadde en kjempe fin tur til Svellnosbreen lørdag 26 juni. En fantastisk opplevelse å få gå rundt på breen og se de flotte formasjonene. Bør oppleves! Mulighet for å bade like ved breen for de som ville det. Hyggelig brefører! Sikkerheten var godt ivaretatt hele veien. Vi fikk god informasjon kvelden før og underveis på turen. Anbefales

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, idah689

Tusen takk for hyggelige ord. Ikke alle som tør å ta seg et bad i høyfjellsdammen, særlig ikke når snøen fortsatt ligger.

Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Blåturen 2020 begynte med fjelltur og brevandring på Eventyrisen. Vi var veldig heldige med været, og med guiden vår som holdt ut med en gjeng med kaklehøner og mange ønsker om gruppebilder. Fantastisk tur!

Takk, kristinsoerum
Anmeldt 18. september 2020

Med stor skepsis dro vi inn til breen i 20 sm vind og snø. Men Steinar og Åsmund (guidene) hadde rett. I mye vær, er det bre du skal gå på (med guide!).

De delte av kunnskap sin om Jotunheimen, floraen, isbreen og historien. Turen ble så mye mer enn bare en tur inn i isen. 19 mennesker i forskjellig fysisk form kom alle tilbake med stor mestringsfølelse og stjerner i øynene. Dette anbefales. Takk for turen!

Takk, Z2343HIkristinm
Anmeldt 17. september 2020

Vi var en gruppe på 19 stk som fikk være med Steinar og Åsmund på Svellnosbreen. Å gå med guide i fjellet anbefales virkelig! Så mye kunnskap, erfaring og godt humør delt, det blir ikke siste turen med Spiterstulen Bre- og Fjellføring!

På bildene ser det ut som om været ikke var helt topp, men det la vi ikke merke til, vi hadde det helt fantastisk! Kan ikke annet enn å anbefale denne turen!

1  Takk, SiljeA