Eventyrisen

Flott tur, som både var lærerik, spennende og en veldig fin opplevelse. Dyktige, kunnskapsrike og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
eliharst
Fåberg, Norge
Fantastisk tur til Svellnosbreen (Eventyrisen)

Helt topp opplevelse! Turen startet presist og gikk i akkurat passe tempo opp til Svellnosbreen... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Emilie K

Anmeldt 21. juli 2021

Det var skikkelig gøy å være med Spiterstulen bre og fjell på tur i Eventyrisen. Førerne var veldig flinke, og jeg lærte masse nytt. Det var spennende, men ikke alt for utfordrende og vanskelig. Takk for turen.

Takk, loneha45
Eirik S, Bre- og fjellfører på Spiterstulen Bre- og Fjellføring, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ekstra artig å lese at du har lært noe nytt på turen vår. Vi ønsker at våre gjester skal sitte igjen med både en spektakulær opplevelse av Eventyrisen og Spiterstulen i tillegg til kunnskap om lokal natur og kultur.

Anmeldt 19. juli 2021

Hele familien med tre barn (alder 7,9 og 11) hadde en super bre-opplevelse på Svellnosbreen med engasjerende, trygge og kunnskapsrike førere! Takk for turen - vi anbefaler enhver familie å la barn og foreldre få med seg denne annerledes og spennende opplevelsen i fjellet. Vi kommer tilbake for flere turer i framtiden!

Takk, marisulsor
eirik-sonst, Bre- og fjellfører på Spiterstulen Bre- og Fjellføring, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk, håper vi sees igjen :)

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Eventyrlig tur til Svellnosbreen m fantastiske guider; engasjerende, motiverende og tålmodige. Masse spennende å fortelle, og veldig flinke m barn. Vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 422benedictee

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper vi sees om ikke lenge!

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Strålende tur til Svellnosbreen med Spiterstulen bre- og fjellføring. Gode på å fortelle og informere, og det kjentes trygt å være på breen i taulaget med føreren. Anbefaler opplevelsen!

Takk, heidin379

Tusen takk! Veldid godt å høre at du synes det var en trygg opplevelse.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Kan anbefale Spiterstulen bre- og fjellføring på det sterkeste. Utrolig flinke folk og masse flotte turer fra Spiterstulen. Sikkerheten er alltid godt ivaretatt, og man føler seg trygg hele veien.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Explorer06670973287

Tusen takk for gode ord om sikkerheten vår, det er noe vi fokuserer veldig mye på.