Fantastisk naturopplevelse på Eventyrisen

Topp bre-tur til Eventyrisen; naturens eget kunstverk. Vi fikk god tid til å utforske breen- på en... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Hakabird
Eventyrisen

Flott tur, som både var lærerik, spennende og en veldig fin opplevelse. Dyktige, kunnskapsrike og... les mer

Anmeldt 3 uker siden
eliharst
Fåberg, Norge

Anmeldt 24. juli 2021

Fantastisk plass og mennesker med mye kunnskap og erfaring. Vi gleder oss til flere spennende og vakre turer neste år! Guidene vet hva de driver med og deler samtidig historier om fjellene vi trasker i. Eventyrisen er faktisk et eventyr for store og små! Anbefaler alle å ta turen til Spiterstulen i hjertet av Jotunheimen!

Ellen Skogland

Takk, ellensV3446KQ
eirik-sonst, Bre- og fjellfører på Spiterstulen Bre- og Fjellføring, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Tusen takk for hyggelig omtale! Veldig artig å lese at dere synes Eventyrisen er et eventyr for store og små :)

Anmeldt 21. juli 2021

Det var skikkelig gøy å være med Spiterstulen bre og fjell på tur i Eventyrisen. Førerne var veldig flinke, og jeg lærte masse nytt. Det var spennende, men ikke alt for utfordrende og vanskelig. Takk for turen.

Takk, loneha45
Eirik S, Bre- og fjellfører på Spiterstulen Bre- og Fjellføring, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ekstra artig å lese at du har lært noe nytt på turen vår. Vi ønsker at våre gjester skal sitte igjen med både en spektakulær opplevelse av Eventyrisen og Spiterstulen i tillegg til kunnskap om lokal natur og kultur.

Anmeldt 19. juli 2021

Hele familien med tre barn (alder 7,9 og 11) hadde en super bre-opplevelse på Svellnosbreen med engasjerende, trygge og kunnskapsrike førere! Takk for turen - vi anbefaler enhver familie å la barn og foreldre få med seg denne annerledes og spennende opplevelsen i fjellet. Vi kommer tilbake for flere turer i framtiden!

Takk, marisulsor
eirik-sonst, Bre- og fjellfører på Spiterstulen Bre- og Fjellføring, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk, håper vi sees igjen :)

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Eventyrlig tur til Svellnosbreen m fantastiske guider; engasjerende, motiverende og tålmodige. Masse spennende å fortelle, og veldig flinke m barn. Vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 422benedictee

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper vi sees om ikke lenge!

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Strålende tur til Svellnosbreen med Spiterstulen bre- og fjellføring. Gode på å fortelle og informere, og det kjentes trygt å være på breen i taulaget med føreren. Anbefaler opplevelsen!

Takk, heidin379

Tusen takk! Veldid godt å høre at du synes det var en trygg opplevelse.