Brevandring og Galdhøpiggen

Grottevandring

Anmeldt 24. august 2020
H5373XLtomk

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Brevandring og tur til Galdhøpiggen med guide Iver fra Fyrst og Fremst var to 10/10 opplevelser. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 268magnusm
Anmeldt 24. august 2020

Me hadde ein kjempeopplevelse med grottevandring i Domdalen. Både store og små hadde stort utbytte av dagen. Me synst alle at Iver va ein herlig type med stor fortellerglede, og madammen seie da skada heller ikkje at han va ganske flott å sjå på.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, H5373XLtomk
Anmeldt 26. juli 2020

«Den kjekkeste fjellturen jeg har vært på!» - Eivind 10år
Resten av familien var også strålende fornøyd!

Takk, F1918UXmariannes
Anmeldt 24. juli 2020

En fantastisk tur på blåisen. Leder i gruppen var flink til å tilpasse hastigheten og pauser underveis. Mye kunnskap om isbree og sikkerhet. Moro for store og små i dag som fikk prøve seg i en isbree sprekk med god sikring!

Kan absolutt anbefales!

Takk, 00md77
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en super brevandring på Bøverbreen! Vår guide Brage var tålmodig, kunnskapsrik og veldig behjelpelig. Turen ble lagt opp til våre ønsker og behov!
Vi vil anbefale Fyrst og Fremst til alle som skal på bretur i sommer!

Takk, madeleinem833