“Fantastisk god lunsj!”
Anmeldelse av BrimiBue

BrimiBue
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Lom
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god lunsj. Vi kom i håp om å spise middag, men fikk beskjed om at det var fullbooket til middag i 4 dager framover. Fikk bord på drop-inn til lunsj dagen etter. Nydelig rømmegrøt. Flott atmosfære. Kjempefine lokaler. Virkelig et sted å besøke! Men husk å planlegge, og book bord

1  Takk, sivsmestad

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg var heldige og fikk booket et rom for en natt på dette flotte stedet.Vi ble svært godt tatt imot og denne gode servicen fortsatte gjennom oppholdet. Stedet er nytt og arkitekturen / stilen har gjennomført nordisk preg.Vi bestilte 3-retters meny,og fikk en spesiell smaksopplevelse.Nydelig på smak,og rikelige porsjoner.I tillegg spiste vi en av de beste hotell- frokoster jeg har fått( og jeg har reist mye.)Lokal og kortreist mat som er fantastisk.Tusen takk for oss,vi vil anbefale dette stedet videre.

2  Takk, Badeanna
Anmeldt 29. mai 2020

Fantastisk sted, stemning, mat, drikke, personlig og profesjonell service. Kjøkkensjef på kokkelandslaget. Kommer snart tilbake!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Nilsry14
Anmeldt 24. februar 2020

Brimibue er et sted jeg lett reiser tilbake til. Folk skaper sted. De som jobber på Brimibue er jordnære og hyggelige folk, de gjør altfor at du skal trives men på en måte som gjør at pulsen synker for "byfolk" og helt sikkert for andre også ;) Maten er meget god og atmosfæren er magisk. Spesielt når mørket senker seg og peisen er tent. Blir ikke helt feil å legge seg i en god send med vinduet åpent og la fjellluften sige inn. Magisk.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Party1970
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Anbefales virkelig. Stuttrest(kortreist) mat på alle plan. Norske smaker og god kvalitet og mengde. Ishavsrøye med byggotto, elgkarbonader med lokale mandelpoteter og deilig viltsaus var gode lunsjer. Frokost med roastbiff av rein, lokal røkt ørret, mm. Hjemmelaget tilbehør som syltet løk, sennepssaus, remulade. Du blir spurt om hvordan du vil ha egget ditt, og alt blir servert på bordet på lekre fat. Nybakt brød fra bakeriet, kaffe, juice, te, alt du måtte ønske. Behagelig og jordnære servitører, kokk og drivere av restauranten som også er hotell.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Tone Kristin R

Har du vært i BrimiBue? Del dine erfaringer!