“Dyrt, dårlig og lite!”
Anmeldelse av BrimiBue

BrimiBue
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Lom
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Sjelden har jeg vel blitt SÅ skuffet! Brimi har jo alltid stått for solid, tradisjonsrik mat, men dette var nedtur. Selv hadde jeg spekemat. Fikk en liten tallerken med 2 skiver spekeskinke, masse flatbrød og en liten klatt smør. Klatten med smør måtte jeg dele med min kone som valgte rømmegrøt. Hun fikk en liten, halvkald, porsjon uten smør og sukker/kanel. Smør hadde hun forsåvidt ikke trengt da det ikke ville ha smeltet på den kjølige grøten. På toppen av det hele måtte hun kjøpe rødsaft ved siden av. En liten flaske som kostet en "formue". Det hele ble altså en meget dårlig og DYR opplevelse. Selv om Lom kan kalles en turistfelle er det ikke dermed sagt at man skal flå sine kunder. Dette ble for trist tatt i betraktning at vi hadde hatt samme lunsj dagen før. Dobbelt så mye mat (med saft inkludert) for halve prisen. Dette var trist Brimi.

2  Takk, pah1962

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet i Lom og fikk noen fine timer. Vi var helt uten forventninger da vi gikk inn på Brimibue. Vi var ganske ‘lunken’ da vi bestilte svinekjake. Dette ble en matopplevelse i toppklasse. Vi er kjempefornøyd. Hyggelig personale og god service. Anbefales!

1  Takk, Peder_tom
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. En person i ledelsen hadde en uforskammet oppførsel grunnet misforståelse med booking som ødela hele opplevelsen.

4  Takk, kristianb341
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Lite utvalg i retter tidlig på dagen. Tre av de fem rettene var sjømat og med allergi gjenstod det da bare to å velge mellom, rømmegrøt eller svinekjake. Jeg valgte sistnevnte og kjøttet var mørt og godt, byggottoen var litt vel syrlig og pregløs og hele retten totalt sett var kjedelig. Det hadde gjort seg med mindre byggotto og gjerne noe grønnsaker til for å løfte retten for jeg syns ikke den var verdt 265kr. Samboeren bestilte ørret og var noe kjedelig sammenliknet med den han åt i Skjåk dagen før, men ellers god. Kunne nok gjort seg om ørreten var grillet i stedet for kokt.
Maten var grei nok, men jeg hadde forventet mer av både smak og service når man betaler såpass!
Ble nok med det ene besøket.

Takk, Linda A
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tydelig populært sted i Lom. Vi var heldige og fikk bord uten å vente, men så at det var kø hele tiden. Vennlig og effektiv service. Morsomt å se at Brimi-en selv tok et tak i oppvasken. Maten var i toppklasse - særlig anbefales fiskesuppen.

Takk, TorTj

Har du vært i BrimiBue? Del dine erfaringer!