“Fantastisk 5-retter og meget”
Anmeldelse av BrimiBue

BrimiBue
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Lom
Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk 5-retter og meget hyggelig betjening! Anbefaler vinpakke til 5-retters meny! Det beste måltidet vi har spist ute, noen gang!

Takk, torbj_rnt939

Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Familie på 4 voksne tok lunsjen på denne sjarmerende plassen. Man bestiller ved kassa, men mat og drikke serveres ved bordet av hyggelige servitører. Ble 4 forskjellige lunsjretter. Alle smakte nydelig og prisen var innenfor på alt med unntak av suppen som oppleves som litt overpriset. Vi prøvde følgende retter, elgkarbonadesmørbrød med 2 gode karbonader, skogssopppasta, blomkålsuppe og fårikål. Alle rettene smakte nydelig og hadde passe størrelser. Denne restauranten passer både for par, venner og familien med og uten barn.

1  Takk, 283ole1984
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt. Fikk et kjempefint rom i nordisk stil. Flott bad med gode toalettprodukter.
Spiste 3 retters middag om kvelden, den var bare fantastisk, noe av det beste jeg har smakt. God frokost som ble servert til bordet.
Meget vennlige ansatte, både i resepsjon og restaurant.

2  Takk, Elisabeth190502
Anmeldt 7. september 2020

Hyggelig og imøtekommende ansatte. Fikk et nydelig rom med god standard i «nymoderne hyttestil»

Fikk servert en fantastisk 4 retters meny med norske råvarer med en godt tilpasset vinmeny.

Anbefaler alle som kjører gjennom / overnatter ved Lom å ta middagen her. Utrolig god mat til en god pris i forhold til andre steder i landet!

Takk, kjmon
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Hadde denne restauranten vært i Oslo hadde den hatt en stjerne i Guide Michelin. Fantastisk mat basert på lokale/norske råvarer. Verdt allverdens omveier for et besøk.

Takk, Jarl A

Har du vært i BrimiBue? Del dine erfaringer!